جمعه ناآرام صهیونیست‌ها با آتش‌بازی حزب الله لبنان+ فیلم

جمعه ناآرام صهیونیست‌ها با آتش‌بازی حزب الله لبنان+ فیلم

حزب الله لبنان امروز جمعه چندین پایگاه نظامی و شهرک صهیونیست نشین را در شمال فلسطین اشغالی با موشک، خمپاره و سلاح توپخانه هدف قرار داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، مقاومت اسلامی حزب الله لبنان امروز جمعه با صدور چند بیانیه از حملات موشکی، راکتی، خمپاره‌ای و توپخانه‌ای به مواضع رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

در بیانیه‌های حزب الله آمده است: برای حمایت و پشتیبانی از ملت و مقاومت استوار فلسطین در نوار غزه و پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به روستاها و خانه‌های غیرنظامیان در جنوب لبنان به ویژه حمله به شهرک عیترون، مجاهدان مقاومت اسلامی امروز جمعه پایگاه «البغدادی» ارتش اشغالگر را با موشک‌های سنگین «برکان» به صورت مستقیم هدف قرار دادند.

حزب الله همچنین از حمله مستقیم با سلاح مناسب به یک ساختمان مورد استفاده نظامیان اشغالگر در روستای طربیخا در شهرک صهیونیست نشین «شومیرا» خبر داد.

در یک عملیات دیگر حزب الله حدود ساعت ۱۴ ظهر به وقت محلی پایگاه «معیان باروخ» ارتش صهیونیستی را به صورت مستقیم با سلاح موشکی و توپخانه هدف قرار داد.

پادگان «الرمثا» در بلندی‌های اشغالی کفرشوبا یکی دیگر از مواضع ارتش رژیم صهیونیستی بود که ساعت حدود ۱۸ عصر به صورت مستقیم هدف سلاح موشکی قرار گرفت.

مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه دیگری اعلام کرد که در پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی به خودرو نیروهای دفاع مدنی و شهادت یا زخمی شدن شماری از امدادگران در شهرک الناقوره، شهرک‌های صهیونیست نشین جعتون، عین یعقوب و یحیعام را با ده ها موشک کاتیوشا هدف قرار داده است.

کد خبر 6124265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha