حملات صهیونیست‌ها به شمال و جنوب غزه

حملات صهیونیست‌ها به شمال و جنوب غزه

رژیم صهیونیستی در تازه‌ترین حملات خود، با هدف تخریب‌ زیرساخت‌های مسکونی غزه و کوچ اجباری فلسطینی‌ها، موشک‌باران شمال و جنوب غزه را تشدید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه‌های فلسطینی، در تازه‌ترین حملات نظامیان رژیم صهیونیستی به نوار غزه، جنگنده‌های اشغالگران صهیونیست، کمربند آتش در منطقه بیت حانون واقع در شمال نوار غزه ایجاد کرده و مناطق دیگر در مرکز غزه را هدف حملات هوایی خود قرار دادند. پهپادهای رژیم صهیونیستی نیز در حمله به مناطق مرکزی نوار غزه مشارکت داشتند.

توپخانه‌های اشغالگران صهیونیست نیز مناطقی را در شرق و غرب شهر رفح واقع در جنوب غزه موشک باران کردند.

رئیس شهرداری شهر غزه در همین رابطه به الجزیره اعلام کرد که اشغالگران به دنبال خالی کردن مناطق مسکونی و مهاجرت دادن ملت فلسطین از غزه هستند. وی گزارش داد که نظامیان رژیم صهیونیستی به شکلی هدفمند خدمات زیرساختی و تاسیسات حیاتی در نوار غزه را تخریب می‌کنند.

وی ابراز داشت که مسئولان غزه چالش‌های عمده‌ای از جمله در زمینه تامین آب و خدمات مربوط به فاضلاب و همچنین تخلیه زباله‌های شهری دارند. وی افزود که نیروهای شهری قادر به بازگشایی خیابان‌های مسدود شده به علت تراکم آوارهای منازل نیستند و همین موضوع انجام خدمات فوق‌العاده در شهر را با مشکل مواجه کرده است.

در همین رابطه دفاع مدنی غزه گزارش داد که اشغالگران صهیونیست در حملات گذشته خود بیشتر منازل اردوگاه جبالیا را به صورت کامل منهدم کرده‌اند. این گزارش تاکید دارد که در حملات صهیونیست‌ها، زیرساخت‌های اردوگاه به صورت تقریباً کامل منهدم شده است. اشغالگران همچنین بازار مرکزی اردوگاه را به صورت کامل تخریب کرده‌اند.

بر اساس گزارش دفاع مدنی غزه، ژنراتورهای تولید برق در بیمارستان کمال عدوان واقع در شمال غزه نیز از تخریب و وحشی‌گری صهیونیست‌ها در امان نمانده و از کار افتاده‌اند.

کد خبر 6124392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha