۱۲ خرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۴۷

هفته سی ام لیگ برتر؛

وجه مشترک پیکان و مس برابر سرخابی ها

وجه مشترک پیکان و مس برابر سرخابی ها

دو تیم فوتبال پیکان و مس رفسنجان در حالی امروز باید رو در روی استقلال تهران و پرسپولیس قرار گیرند که هر دو تیم وجه مشترکی در برابر سرخابی ها دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال پیکان و مس رفسنجان در هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر امروز شنبه ۱۲ خرداد و به ترتیب در ورزشگاه پاس و آزادی باید رو در روی استقلال تهران و پرسپولیس قرار گیرند.

پیکان یکی از مدعیان سقوط به دسته پایین‌تر لیگ برتر محسوب می‌شود و باید از دیدار برابر استقلال حداقل امتیاز را کسب کند. در طرف مقابل تیم مس صرفاً جهت ارتقای رتبه خود در جدول رده بندی رو در روی پرسپولیس قرار می‌گیرند و شاگردان محرم نویدکیا نه شانسی برای قهرمانی و کسب سهمیه آسیایی دارند و نه مدعی سقوط به دسته پایین‌تر هستند.

مس رفسنجان از سال ۱۳۹۹ و زمانی که موفق به حضور در لیگ برتر شد، تاکنون موفق به شکست دادن پرسپولیس در رقابت‌های لیگ برتر نشده و آخرین پیروزی پیکان برابر استقلال هم به ۱۴ فصل پیش بر می‌گردد.

نکته مشترک هر دو تیم این است که سال‌های زیادی موفق به شکست دادن سرخابی‌های پایتخت نشده‌اند و اگر بتوانند این دو تیم را امروز شکست دهند، رکورد منفی خود را پاک خواهند کرد.

کد خبر 6124407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha