۱۲ خرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۰۷

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان:

ستاد تبیین گفتمان انقلاب اسلامی در اوقاف سمنان راه اندازی شد

ستاد تبیین گفتمان انقلاب اسلامی در اوقاف سمنان راه اندازی شد

سمنان- مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان از راه اندازی ستاد تبیین گفتمان انقلاب اسلامی در مجموعه این اداره کل خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ستار علیزاده صبح شنبه در نخستین جلسه اعضای ستاد تبیین اوقاف و امور خیریه استان سمنان به میزبانی این اداره کل از راه اندازی ستاد تبیین گفتمان انقلاب اسلامی در مجموعه این اداره کل خبر داد.

وی با بیان اینکه این ستاد در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی در زمستان پارسال شکل گرفته بود و بعد از تبیین اهمیت مشارکت مردم در انتخابات و برگزاری آن به کار خود خاتمه داده بود، افزود: حالا با در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری در این برهه حساس دوباره این ستاد تبیینی راه اندازی شده است.

مدیرکل اوقاف استان سمنان با بیان اینکه ۱۰۰ برنامه تبیینی در بقاع متبرکه استان قبل از برگزاری انتخابات برگزار می‌شود، گفت: دعوت مردم به مشارکت و تبیین اهمیت انتخاب صحیح در زمره اهداف این طرح است.

علیزاده بیان کرد: در این ١٠٠ برنامه نسبت به تبیین گفتمان انقلاب و بیان شاخصه‌های رئیس جمهور انقلابی بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و حضرت امام خمینی (ره) اقدام خواهد شد.

وی ادامه داد: به علت نزدیکی به رویداد مهم انتخابات، تبین این موضوع در اماکن مذهبی و بقاع متبرکه با حضور اقشار مختلف بویژه جوانان و بانوان به منظور تشویق مردم به حضور حداکثری در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری مورد توجه ویژه قرار دارد.

کد خبر 6124444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha