۱۳ خرداد ۱۴۰۳، ۹:۱۶

به تهیه‌کنندگی استیون اسپیلبرگ؛

همراهی ماهرشالا علی با دایناسورها/ بازیگر اسکاری در دنیای ژوراسیک

همراهی ماهرشالا علی با دایناسورها/ بازیگر اسکاری در دنیای ژوراسیک

دنباله جدید «دنیای ژوراسیک» با بازی ماهرشالا علی و تهیه کنندگی استیون اسپیلبرگ ساخته می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، ماهرشالا علی بازیگر برنده اسکار در حال مذاکره برای پیوستن به دنباله جدید «دنیای ژوراسیک» برای یونیورسال است. اسکارلت جوهانسون، جاناتان بیلی، مانوئل گارسیا رولفو و روپرت فرند پیش از این برای این فیلم انتخاب شده‌اند.

گرت ادواردز کارگردانی این فیلم را که هنوز عنوانی ندارد، برعهده خواهد داشت. دیوید کوپ فیلمنامه نویس اصلی «پارک ژوراسیک» فیلمنامه این فیلم را نوشته و یونیورسال قصد دارد این اکشن ماجراجویی را ۲ جولای ۲۰۲۵ در سینماها اکران کند.

هنوز از جزییات داستان چیزی فاش نشده، اما انتظار می‌رود این قسمت جدید سرآغاز سه‌گانه جدیدی پس از سه فیلم «پارک ژوراسیک» و سه فیلم «دنیای ژوراسیک» باشد. سال ۲۰۲۲، «ژوراسیک جهان سلطه» پرونده سه‌گانه دنباله فیلم اصلی را با فروش یک میلیارد دلاری در سطح جهانی بست.

از زمانی که استیون اسپیلبرگ در سال ۱۹۹۴ «پارک ژوراسیک» اصلی را ساخت، این مجموعه درباره حیوانات ماقبل تاریخ به یکی از بزرگترین دارایی‌های یونیورسال در ۳۰ سال گذشته تبدیل شده است. «ژوراسیک» فراتر از موفقیت در گیشه‌های جهانی، الهام‌بخش پارک‌های موضوعی و اسباب‌بازی‌های فراوان شده است.

اسپیلبرگ ارتباط خود را با این مجموعه قطع نکرده و با کمپانی خودش «امبلین انترتینمنت» تولیدکننده فیلم خواهد بود.

ماهرشالا علی برای فیلم‌های «مهتاب» و «کتاب سبز» ۲ بار برنده اسکار شده است. او به تازگی بازیگر فیلم مهیج آخرالزمانی نتفلیکس با عنوان «جهان را پشت سر بگذار» در کنار جولیا رابرتز و ایتن هاوک بود و صداپیشگی شخصیتی از مجموعه فیلم‌های انیمیشنی «اسپایدر-ورس» سونی را بر عهده داشت. وی در عرصه تلویزیون هم فعال است و با «رامی»، «کارآگاه واقعی» در شبکه اچ‌بی‌او و «خانه پوشالی» نتفلیکس شناخته می‌شود.

کد خبر 6124550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha