حزب‌الله خبر داد؛

تلفات قطعی صهیونیست‌ها در حمله به موقعیت راهبردی البغدادی

تلفات قطعی صهیونیست‌ها در حمله به موقعیت راهبردی البغدادی

حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که موقعیت راهبردی البغدادی اسرائیل را با حمله دقیق مورد اصابت قرار داده و تلفات قطعی را در میان صهیونیست‌ها بر جای گذاشته است. 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه‌های جنگی لبنان، مقاومت اسلامی لبنان امروز شنبه با صدور بیانیه‌ای از حمله به موقعیت «البغدادی» وابسته به رژیم صهیونیستی با تسلیحات مناسب خبر داده و تاکید کرد که این حمله تلفات قطعی در میان صهیونیست‌ها به جای گذاشته است.

بیانیه حزب الله تاکید کرد که حمله مذکور در راستای حمایت از ملت قهرمان فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت قهرمانانه آنها صورت گرفته است. المیادین گزارش داد که این حمله با پهپادهای انتحاری صورت گرفته است.

رژیم صهیونیستی نه تنها آمار واقعی از تلفات خود در این حمله‌ها ارائه نمی‌دهد، بلکه خسارات این حملات و هویت واقعی مراکز آسیب دیده امنیتی و نظامی را نیز مورد سانسور رسانه‌ای قرار می دهد.

حزب الله دیشب نیز ده‌ها موشک‌ها به سمت منطقه اصبع الجلیل شلیک کرده است. رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز از بلند شدن صدای آژیر خطر در شهرک صهیونیست نشین کریات شمونه خبر دادند.

بر اساس اعلام رسانه‌های صهیونیست، حزب‌الله یک هدف استراتژیک نظامی و مرکز رصد و مراقبت نظامی را هدف قرار داده که سیستم سانسور نظامی رژیم صهیونیستی ارائه اطلاعات از آن در رسانه‌های اسرائیل را ممنوع کرده است.

بر اساس گزارش این رسانه‌ها، هدف مذکور به کلی از خدمت‌رسانی خارج شده، اما رسانه‌های اسرائیل از ارائه جزئیات بیشتر از این حمله منع شده‌اند. پیش بینی می‌شود حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای ماهیت این هدف راهبردی که دیشب به آن حمله کرده است، را فاش کند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی همچنین ساعتی پیش اعلام کردند که آژیرهای هشدار در مرزهای شمالی سرزمین‌های اشغالی و در مجاورت لبنان به صدا درآمده است.

کد خبر 6124564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha