۱۲ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۴۴

پرسپولیس قهرمان نیست؛

ستار همدانی: هفته پایانی می‌تواند اتفاقات شگفت‌انگیزی داشته باشد

ستار همدانی: هفته پایانی می‌تواند اتفاقات شگفت‌انگیزی داشته باشد

کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال با مشکلات زیادی جنگید، گفت: با وجود این که سرخپوشان شانس بیشتری برای قهرمانی دارند اما هفته پایانی می تواند با اتفاقات شگفت انگیزی همراه باشد

ستار همدانی در گفت و گو با خبرنگار مهر در خصوص دیدار روز شنبه استقلال برابر پیکان از هفته پایانی لیگ گفت : یک بازی پر فشار و حساس برای دو تیمی که برد می خواهند و این اتفاق باعث خواهد شد دو تیم محتاط بازی نکنند و به فکر کل زنی باشند.

این پیشکسوت ادامه داد: استقلال برای رسیدن به قهرمانی و پیکان برای بقا در لیگ برتر. استقلال باید تمرکزش برروی بازی باشد و به نتیجه حریف کاری نداشته باشد تا دچار استرس نشود و پیکان هم باید هر چه دارد رو کند تا در لیگ باقی بماند .

همدانی در پاسخ به این سوال که کدام تیم شانس قهرمانی بیشتری دارد گفت : ظاهرا شانس پرسپولیس بیشتر است. به خاطر تک امتیاز بیشتر و حضور هوادارانش اما فوتبال دو روی سکه دارد و هیچ تیمی نمی‌تواند خود را از پیش برنده بداند. اتفاقات فوتبالی همیشه باعث خلق نتایج شگفت انگیز شده و این موضوع می تواند در هفته سی ام لیگ برتر ما رخ دهد.

کارشناس فوتبال در مورد قضاوت های حساس هفته پایانی لیگ برتر هم گفت: آخرین هفته لیگ برای بالا و پایین جدول فوق العاده حساس شده و یک سوت اشتباه زحمات یکساله یک تیم را از بین خواهد برد .داوران باید با آرامش و تمرکز بالا قضاوت کنند و اسیر جو ورزشگاه و حاشیه های آن نشوند تا یک قضاوت سالم و بی نقص را به نمایش بگذارند .

وی در پایان و در خصوص تیم های نزدیک به سقوط از لیگ برتر به لیگ آزادگان گفت : فوتبال خوزستان با آن همه استعداد آسیب های زیادی دیده و حالا یکی از قدیمی و ریشه دارترین آنها به دسته پایین تر سقوط کرده و مشخص نیست چرا کسی به فکر فوتبال خوزستان نیست. استقلال خوزستان و فولادی که آن همه امکانات دارند چرا باید در پایین جدول قرار داشته باشند. پیکان هم با آن سابقه شرایط بدی دارد.

کد خبر 6124582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha