۱۲ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۳۱

استاندار کردستان:

انتقال آب سد سیازاخ بیجار در حال انجام است

انتقال آب سد سیازاخ بیجار در حال انجام است

بیجار- استاندار کردستان گفت: انتقال آب از سد سیازاخ بیجار که یک پروژه پنج هزار میلیارد تومانی است برای رفع مشکل آب این شهر در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل زارعی کوشا ظهر شنبه در نشست نخبگان بیجار که با حضور وزیر کشور برگزار شد، اظهار کرد: هر آنچه در باب مشکلات بیجار از سوی نخبگان حاضر در این نشست گفته شد درست است و رفع آنها نیازمند همراهی همه نخبگان، مسؤولان و مردم است.

وی بیان کرد: بیجار لنگر گاه این منطقه است و عمده مشکلات این است با همه وسعتی که دارد دارای کمترین جمعیت است اما در سال ۱۴۰۲ مهاجرت در این شهرستان معکوس شده است.

وی با تقدیر از سفر وزیر کشور به این شهرستان بیان کرد: بیجار دارای مشکلات زیادی است و لازم است تا این مشکلات بر طرف شود و این سفر برکات زیادی برای شهرستان دارد

استاندار کردستان عنوان کرد: در این دولت اقدامات خوبی برای بیجار انجام شد و قریب به ۵۰ کیلومتر راه بهره برداری شده و برخی جاها در حال انجام است.

زارعی کوشا عنوان کرد: در حوزه دانش بنیان بیجار جایگاه بالایی دارد و در نمایشگاه اخیر بیشتر واحدها را بیجار اداره می‌کرد اما مشکلات این واحدها باید برطرف شود.

وی اضافه کرد: انتقال آب از سد سیازاخ یک پروژه پنج هزار میلیارد تومانی است که در حال انجام است و مسیر مواصلاتی در حال دوبانده شدن است.

کد خبر 6124841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha