۱۲ خرداد ۱۴۰۳، ۲۰:۴۳

اوربان: باید از شتاب اروپا به سمت جنگ جلوگیری کنیم

اوربان: باید از شتاب اروپا به سمت جنگ جلوگیری کنیم

نخست وزیر مجارستان امروز در سخنانی اعلام کرد: باید از شتاب اروپا به سمت جنگ و نابودی جلوگیری کنیم؛ اوکراین نمی‌تواند پیروز شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری ریانوستی، ویکتور اوربان، نخست وزیر مجارستان امروز شنبه در سخنانی گفت که اروپا مانند قطاری با «یک راننده دیوانه» به سمت جنگ می شتابد.

نخست وزیر مجارستان در این ارتباط گفت: ما باید از شتاب اروپا به سمت جنگ و نابودی خود جلوگیری کنیم. اروپا اکنون در حال آماده شدن برای جنگ است، هر روز مرحله جدیدی را در مسیر جهنم پشت سر می گذارد. اروپا دیوانه بار به سمت جنگ می شتابد، ما باید جلوی آن را بگیریم.

به گزارش آژانس فرانس پرس، وی اضافه کرد: جنگ خرابی های زیادی دارد؛ باید از ورود اروپا به جنگ و خرابی های متعاقب آن جلوگیری کنیم. اوکراین نمی تواند مقابل روسیه پیروز شود؛ کی یف باید این را بفهمد. ما نمی توانیم جان حتی یک سربازمان را در این مسیر به خطر بیندازیم.

این در حالیست که وی پیشتر هم گفته بود که اتحادیه اروپا به رهبری جدیدی نیاز دارد، زیرا مقامات ارشد فعلی اتحادیه کاملاً ناموفق هستند.

نخست‌وزیر مجارستان گفته بود: اکنون ما رهبری در اتحادیه اروپا داریم که در برخی از پروژه‌های بزرگ که از سوی خودشان انتخاب شده‌اند، مانند مهاجرت، جنگ در اوکراین و سیاست تحریم‌ها شکست خورده اند.

«ویکتور اوربان» نخست وزیر مجارستان اعلام کرده بود که به همراه حامیانش آماده است تا برای دفاع از حاکمیت این کشور در اتحادیه اروپا به سوی بروکسل راهپیمایی کند.

کد خبر 6125191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • به GB ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
      5 0
      مقامات غربی مایل نیستند خود را از توهمات خارج کنند و واقعیات را نادیده میگیرند با وجودیکه میدانند شکست روسیه ممکن نیست باز بر نفوذ به روسیه از طریق همسایگان آن اصرار دارند.
    • شاکر IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
      0 0
      روسیه با لانست سلاح های غربی ها رو نابود میکنه روزانه میلیاردها تزریق کنند بازم نمی تونن کار کنن چون اوکراین دیگه نیرویی نداره خودشون حالا چند نفری وارد کردن این جواب نمیده
      • کوهکمری IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
        0 0
        اروپا و آمریکا واکراین همه میداننداکراین شکست خورده است ولی برای اینکه روسیه راضعیف کنندبایدجنگ ادامه پیدابکند
    • حسنی ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
      0 0
      1جنگ نگ فقط و فقط برای درامدکارخانه های آمریکاست 2بخاطرضعیف کردن اروپاست هرچه دارد برای جنگ خرج کند