۱۲ خرداد ۱۴۰۳، ۲۱:۲۹

پایان شیرین فصل تلخ سپاهان / هتریک رامین در شب پایانی نقش جهان

پایان شیرین فصل تلخ سپاهان / هتریک رامین در شب پایانی نقش جهان

اصفهان -سپاهان اصفهان در آخرین دیدار لیگ بیست و سوم توانست با نتیجه ۴ بر یک برابر شمس‌آذر قزوین پیروز شود.

به گزارش خبرنگار مهر این بازی که همزمان با سایر بازی‌های هفته پایانی لیگ برتر از ساعت ۱۹ شنبه در ورزشگاه نقش جهان آغاز شده بود مورداستقبال معدودی از هواداران سپاهان قرار گرفت به شکلی تنها حدود ۱۵۰۰ این مسابقه را از نزدیک تماشا می‌کردند.

ترکیب سپاهان:
پیام نیازمند، برایان دابو، رامین رضائیان، آریا یوسفی، میلاد زکی‌پور، امید نورافکن، محمد دانشگر، علی‌اصغر اعرابی، رضا شکاری، سیاوش یزدانی و کاوه رضایی
سرمربی: خوزه مورایس

ترکیب شمس آذر:
علیرضا جعفرپور، صادق آلبوصبیح، علی آزادمنش، محمدرضا رضایی، هومن ربیع زاده، محسن طرحانی، پوریا سرآبادانی، محمد پاپی، امیرمحمد نسایی، حسین گودرزی، فراز امامعلی
سرمربی: سعید دقیقی

شاید در نگاه اول این دیدار حساسیت چندانی نداشت اما سپاهان که در دور رفت به شمس آذر در فزوین باخته و این باخت بحران نیم‌فصل طلایی‌پوشان را تشدید کرده بود باید به هر شکل که می‌شد برنده از زمین بیرون می‌آمد حتی اگر تغییری در جایگاه این تیم پس از پایان لیگ اتفاق نمی‌افتاد.

نیمه نخست از همان ابتدا با حملات طلایی پوشان آغاز و قبل از آنکه بازی به دقیقه ۱۰ برسد ضربه ایستگاهی به سود سپاهان گرفته شد تا ایستگاهی‌زن اول سپاهان یعنی رامین رضائیان پشت توپ قرار بگیرد. رضائیان روی همین موقعیت سپاهان را به گل اول رساند.
دقیقه ۱۸ بار دیگر سپاهان و رامین رضائیان با پاس فنی علی اصغر اعرابی صاحب موقعیت شدند که تبدیل به گل دوم این تیم شد.

۲۰ دقیقه بعد این بار نوبت رامین رضائیان شد تا با جنگندگی توپ را به اعرابی برساند. اعرابی که در نیم فصل برای شمس‌آذر بازی می‌کرد در مقابل دروازه خالی توپ را به تور چسباند تا سپاهان در نیمه نخست سه گله شود و دو تیم با نتیجه ۳ بر صفر به نفع میزبان به رختکن بروند.

در دقیقه ۱۰ نیمه دوم مهم‌ترین موقعیت شمس‌آذر شکل گرفت اما گل این تیم به دلیل خطای هند مردود اعلام شد.

دو دقیقه بعد ارسال دیگر اعرابی روی سر رامین رضائیان سپاهان را به گل چهارم رساند تا شب خوب اعرابی و رضائیان تکمیل شود. این دو بازیکن ۱۰ دقیقه پس از گل چهارم تعویض شدند.

شهریار مغانلو نیز در دقیقه ۷۶ دروازه خالی شمس‌آذر را گل نکرد تا عدد گل‌هایش در این فصل روی ۱۶ گل باقی بماند و با همین تعداد گل آقای گل لیگ بیست و سوم شود.

بازی بدون استرس سپاهان سبب شده بوده بازیکنان این تیم بی‌محابا به سمت دروازه مهمان حمله کنند که شکاف بین خطوط طلایی‌پوشان چندبار مهاجمان شمس‌آذر را در موقعیت گلزنی قرار داد. در نهایت حرکت عرضی مجتبی فخریان در دقیقه ۸۰ داخل محوطه جریمه سپاهان تبدیل به تنها گل این تیم شد.

زوج رضائیان و اعرابی را می‌توان بهترین بازیکنان آخرین بازی لیگ در نقش جهان دانست.

کد خبر 6125234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha