۱۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۰۷

رییس اداره انجمن اولیا و مربیان کردستان خبر داد؛

واگذاری مسؤولیت سرویس دانش‌آموزی به شورای ترافیک درشهرهای کردستان

واگذاری مسؤولیت سرویس دانش‌آموزی به شورای ترافیک درشهرهای کردستان

سنندج- رییس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش کردستان از واگذاری مسؤولیت سرویس حمل و نقل دانش‌آموزان به شورای ترافیک در شهرهای استان خبر داد.

ایوب فیض‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از ابلاغ فرآیند ثبت‌نام دانش‌آموزان برای سرویس مدارس در سال تحصیلی ۱۴۰۴_۱۴۰۳ خبر داد.

وی با اشاره به ابلاغ آئین نامه جدید اجرایی حمل و نقل دانش آموزان در مورخ ۱۴۰۳/۰۶/۱۴ توسط هیأت وزیران، گفت: برای سال تحصیلی آینده، امور مربوط به سرویس مدارس بر اساس آئین نامه جدید انجام خواهد پذیرفت و تمامی وظایف از جمله تأمین خودرو، گواهی صلاحیت رانندگان و شرکت‌ها، قرارداد، برچسب متحدالشکل، راه‌اندازی سامانه و … بر عهده شهرداری و شورای ترافیک هر شهر خواهد بود.

فیض‌پور از طراحی سامانه «سپند» در این راستا و جهت ثبت درخواست سرویس از سوی والدین خبر داد و گفت: اولیا گرامی تا ۳۰ خردادماه مهلت دارند با مراجعه به نشانی http://irtusepand.ir درخواست سرویس را برای فرزند خود ثبت نمایند.

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش کردستان افزود: بر اساس ماده ۲۴ این آئین نامه، آموزش و پرورش ازطریق ارسال بخشنامه و سایر روش‌ها، وظیفه اطلاع رسانی به والدین محترم در خصوص امور مربوط به سرویس مدرسه را برعهده خواهد داشت.

کد خبر 6125276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha