۱۴ خرداد ۱۴۰۳، ۹:۳۴

استاندار آذربایجان غربی:

ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان رمز موفقیت امام (ه) بود

ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان رمز موفقیت امام (ه) بود

ارومیه- استاندار آذربایجان غربی گفت:رمز موفقیت امام عزیزمان، ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان، پایداری و مجاهدت در عدم سلطه پذیری و پافشاری بر اعتقادات بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، استاندار آذربایجان‌غربی به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) پیام تسلیت صادر کرد.

در این پیام آمده است: بسم الله الرحمن الرحیسالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (رحمه الله تعالی علیه) نیمه خردادماه هر سال یادآور به سوگ نشستن ملت بزرگوار ایران در غم فراق معمار کبیر و مبارز خستگی‌ناپذیری است که انقلاب اسلامی ایران را به‌عنوان رستاخیز و رویداد قرن بیستم با تکیه بر فرهنگ عاشورا به جهانیان معرفی کرده است. این روزها معطر به قیام ملتی مؤمن و انقلابی است که در ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ با لبیک به امام و مقتدایشان عطر بهاران کنون را نوید دادند.

رمز موفقیت امام عزیزمان، ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان، پایداری و مجاهدت در عدم سلطه پذیری و پافشاری بر اعتقادات، تکیه بر مردم سالاری دینی و ایمان بر نقش و رضایت مردم در تمامی وجوه و ابعاد حکومتی و اجتماعی، قاطعیت و صلابت در حفظ امنیت اجتماعی، اقتدار و صلابت در دفاع از کیان اعتقادی و ارزش‌ها و صیانت از هنجارهای جامعه بود که پس از رحلت جانگداز ایشان، همین سلوک و منش با قدرت و تدبیر متناسب با تهدیدات و فرصت‌های به روز شده دشمنان توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تداوم و استمرار دارد.

اینجانب فرارسیدن «چهاردهم خرداد»، سالروز پرواز حضرت روح‌الله، آن «فقیه فهیم»، و آن «قائد قائم»، و نیز «پانزدهم خرداد»، یاد روز «حماسه‌ی مردم غیور قم، پیشوا و تهران» را به عموم مردم ولایتمدار آذربایجان غربی تسلیت و تعزیت می‌گویم.

کد خبر 6125317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha