۱۳ خرداد ۱۴۰۳، ۸:۰۴

امام جمعه اردبیل:

آیت الله رییسی عطش ریاست نداشت

آیت الله رییسی عطش ریاست نداشت

اردبیل- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: آیت الله رییسی برای نفس ریاست جمهوری وارد این عرصه نشد بلکه با هدف خدمت به اعتلای نظام این مسئولیت را پذیرفت و عطش ریاست نداشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله سیدحسن عاملی در دیدار با علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت سیزدهم با تاکید بر لزوم تدوین عملکردهای آیت الله شهید رئیسی اظهار کرد: عملکرد دولت آقای رئیسی را حتماً به صورت جامع و علمی تدوین کنید تا در تاریخ ایران ماندگار شود.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان ایران و انقلاب نمی‌خواستند ایشان موفق بشوند و در کارآمدی دولت ایشان شبهاتی را مطرح می‌کردند ایشان اصلاحات اقتصادی را از زیرساخت‌ها شروع کردند.

امام جمعه اردبیل بیان کرد: شهید جمهور در یک اقدام تحسین بر انگیز دست روی موتور محرک‌های تورم گذاشتند و این حرکت درستی بود و جزو ضرورت‌های کشور است.

عاملی گفت: وی مسیر صحیحی را انتخاب کرده بود و اقدامات هم خوب پیش می‌رفت اما مشیت خداوند بر تمام برنامه ها و اراده ها حاکم‌ است.

وی افزود: درست است که سیاست حضرت آقا دفاع از کارآمدی تمام دولت‌ها است ولی در خصوص آقای رئیسی علاوه بر اینکه از کارآمدی ایشان دفاع می‌کردند از عملکرد ایشان تجلیل هم می‌کردند.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل خاطرنشان کرد: اعتقاد آقای رئیسی نه لزوم تبعیت سیاسی از مقام معظم رهبری بلکه لزوم تبعیت شرعی از حضرت آقا بود یعنی تخطی از منویات ایشان را برای خود گناه می‌دانستند و اعتقاد ما این است که یکی از رموز موفقیت آقای رئیسی همین بود.

آیت الله عاملی گفت: امیدواریم که عملکردهای آیت الله رئیسی به خوبی تدوین شود خود آن بزرگوار هم چنین فکری داشت گاهی سوالاتی را برای دانش آموزان مطرح می‌کرد و به طریقی می‌خواست جوان‌ها را متوجه اقدامات نفیس نظام کند تا تفاوت‌ها را ببینند.

وی ادامه داد: برخی‌ها که وارد ریاست می‌شوند گاهی معلوم می‌شود که مسئولیت‌ها مطلوب به ذات آنها بوده است ولی آقای رئیسی به ریاست جمهوری به خاطر ریاست جمهوری نیامدند بلکه به نیت خدمت و اقتدارنظام و اعتلاء کشور وارد شدند، آقای رئیسی عطش اینکه در ریاست قرار بگیرند را نداشتند.

نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: بعضی ها می‌گویند ما این پست را بگیریم “بلغ ما بلغ” “کائناً ما کان” بنده با توجه به سنگینی کار ریاست جمهوری تعجب می‌کنم که برخی‌ها چطور حریصانه وارد این عرصه می شوند حیثیت نظام و سرنوشت ملت و کشور در اینجا مطرح است این‌ها چطور می‌خواهند زیر این بار سنگین بروند یا باید اخلاص استثنایی داشته باشند یا خدای نکرده هوا و هوس جانانه داشته باشند.

کد خبر 6125356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha