۱۳ خرداد ۱۴۰۳، ۹:۰۳

اسماعیلی پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری:

مردم خدمت بی‌منت و مدیریت انقلابی می‌خواهند

مردم خدمت بی‌منت و مدیریت انقلابی می‌خواهند

وزیر ارشاد گفت: مردم خدمت بی منت و مدیریت انقلابی می خواهند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی اسماعیلی وزیر ارشاد دولت سیزدهم بعد از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری، در نشست خبری با خبرنگاران ضمن تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهانش در حادثه بالگرد بیان کرد: آیت‌الله رییسی زمینه‌ساز و علمدار مرحله سوم انقلاب اسلامی یعنی مرحله استقرار کامل دولت اسلامی بود.

وی افزود: او پرچمدار تحول و تغییرات در الگوری اداره کشور شد. تغییرات اساسی در آستان قدس و بازسازی چهره قوه قضاییه و دمیدن روح خدمتگزاری شبانه روزی در دولت نمونه‌ای از فعالیت‌های او بود.

داوطلب نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری گفت: بدرقه بی‌نظیر مردم ایران در سعادت ایشان مهر تاییدی بود که نشان داد مردم خادم را تشخیص داده و می‌خواهند این مسیر ادامه یابد. این خواست ملت است و مردم نمی‌خواهند جریان حاکمیت دوگانه راه بیفتد.

اسماعیلی عنوان کرد: مردم نمی‌خواهند به اسم خصوصی‌سازی حقوق کارگران پایمال شود و مسئولان دولتی از جنس تنبلی و اشرافیت داشته باشند. مردم نمی‌خواهند مافیای واردات کارخانه‌های را متوقف کند و بلکه مردم می‌خواهند راه رجایی و رییسی ادامه یابد.

وی اظهار داشت: مردم مدیریت انقلابی و دیپلماسی عزتمندانه را می‌خواهند نه دیپلماسی التماسی؛ مردم رییس جمهوری می‌خواهند که امتداد دولت آیت‌الله شهید باشد.

داوطلب نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری خاطر نشان کرد: امید محرومان نباید ناامید شود؛ همه این بایدها و نبایدها بسته به تصمیم بزرگ مردم ایران است. امروز با عزم راسخ ناشی از همراهی با بزرگمرد تاریخ ایران و برای تداوم خیرات و برکات این فصل نو به میدان آمدم تا دوره زیبای کامیابی‌های مردم ایران تداوم یابد.

اسماعیلی بیان کرد: باید پویایی سیاست خارجی ادامه یابد و کشور به کانون اقتصاد و صنعت منطقه تبدیل شود و طرح‌های عمرانی به نتیجه رسیده و نظام سلامت سامان یابد و عدالت در جای جای کشور جاری شود.

وی گفت: شعار محوری ما «خدمت ادامه دارد»، است. ما از سید ابراهیم رئیسی تلاش و حرکت و کار شبانه روزی را یاد گرفتیم.

اسماعیلی خاطر نشان کرد: بنده به عنوان نماینده جمعی از همکاران رییس‌جمهور شهید که به جای صرف شعار و برنامه، کارنامه خدمت دارد این پرچم را بر دوش گرفتم.

کد خبر 6125429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha