۱۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۰۷

استاندار سمنان:

ستاد انتخابات در شهرستان‌های استان سمنان تشکیل شد

ستاد انتخابات در شهرستان‌های استان سمنان تشکیل شد

سمنان- رئیس ستاد انتخابات استان سمنان با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور در استان اندیشیده شده است، گفت: ستادهای انتخابات در شهرستان‌های استان نیز تشکیل شده است.

فرج الله شوشتری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، درباره آخرین وضعیت روند برگزاری انتخابات در استان سمنان بیان کرد: ستاد انتخابات در استان و سپس تمام هشت شهرستان استان سمنان تشکیل و روند برگزاری این رویداد مهم، به خوبی در دست اجرا است.

وی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در استان سمنان اندیشیده شده است، افزود: اعضای شورای اجرایی انتخابات در استان سمنان و شهرستان‌ها مشخص شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان سمنان با بیان اینکه هیچ مشکلی در زمینه برگزاری انتخابات نخواهیم داشت، گفت: از دهم خرداد ماه آغاز فرایندهای انتخاباتی را در سراسر استان سمنان شاهد خواهیم بود.

شوشتری با بیان اینکه استان سمنان برای برگزاری حماسه هشتم مرداد ماه آماده است، تاکید کرد: طبق اعلام وزارت کشور مردم فقط با شناسنامه و کارت ملی می‌توانند رأی دهند و با هر یک از این اسناد هم می‌توانند رأی بدهند زیرا نیازی به مهر کردن شناسنامه‌ها وجود نداشته و روندها الکترونیکی هستند.

وی با بیان اینکه هم کانون در برهه پنج روزه ثبت نام داوطلبان هستیم، تاکید کرد: این امر در تهران صورت می‌گیرد و اگر کسی از استان سمنان قصد دارد در انتخابات ریاست جمهوری داوطلب شود باید به وزارت کشور مراجعه نماید.

کد خبر 6125505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha