۱۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۳۵

امام جمعه یزد:

امام خمینی در ابلاغ رسالت خود خیرخواه و شجاع بود

امام خمینی در ابلاغ رسالت خود خیرخواه و شجاع بود

یزد-- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: امام راحل (ره) در تبلیغ و ابلاغ رسالت خود شجاع و نترس بود و برای همه خیرخواهی داشت و از هیچ فرصتی برای این منظور صرف نظر نمی‌کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله محمدرضا ناصری در جمع یگان حفاظت زندان مرکزی یزد با اشاره به خاطره‌ای از امام (ره) افزود: وقتی از پاریس وارد فرودگاه مهرآباد شدیم حکومت بختیار تمام فرودگاه را نظامی اعلام کرده بود و افسران هوانیروز مسلح اطراف فرودگاه بودند و امام داخل سالن فرودگاه سخنرانی داشتند که پس از پایان سخنرانی، افسران همه دور خودروی امام جمع شدند و امام به آنها گفت که من عظمت و اقتدار و خیر و آزادی شما را می‌خواهم اما اینها شما را برده خود می‌دانند.

وی ادامه داد: اکثر افسران، اشک در چشمانشان حلقه بسته بود و بیشتر آنها گریه می‌کردند. امام در تبلیغ و ابلاغ رسالت خود شجاع و نترس بود و برای همه خیرخواهی داشت و از هیچ فرصتی برای این منظور صرف نظر نمی‌کرد و همین سخنان امام سبب شکل گیری جمعیتی در هوانیروز شد که پنهانی به دیدار امام آمدند.

امام جمعه یزد بیان کرد: این سخنان به قدری در افسران هوانیروز اثد گذاشته بود که تمام برنامه‌هایی که علیه امام خمینی (ره) طراحب شده بود توسط همین افسران نقش بر آب شد و این حاصل امید و اتکای امام راحل به خدا بود.

ناصری تصریح کرد: هدف امام همواره مشخص بود و او هیچ حرکتی انجام نمی‌داد مگر اینکه رضای خدا در آن باشد و تمام تلاش امام خمینی (ره)، حاکمیت حکومت الله در ایران اسلامی بود.

کد خبر 6125530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha