۱۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۵۸

مدیر حوزه علمیه خراسان اعلام کرد؛

زمان برگزاری آزمون شفاهی خارج در ۳ استان خراسان

زمان برگزاری آزمون شفاهی خارج در ۳ استان خراسان

مدیر آموزش و برنامه‌ریزی معاونت علمی حوزه علمیه خراسان گفت: امتحانات شفاهی خارج فقه و اصول حوزه علمیه خراسان رضوی، شمالی و جنوبی از ۱۹ تا ۳۱ خردادماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام علی حیدری با بیان اینکه آزمون کتبی تفسیر تخصصی روز پنجشنبه ۱۷ خردادماه طبق زمان و مکان تعیین شده در کارت آزمون برگزار می‌شود، اظهار کرد: امتحانات شفاهی خارج فقه و اصول نیز از ۱۹ تا ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ ویژه طلاب استان خراسان رضوی و ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ برای طلاب استان‌های خراسان شمالی و جنوبی طبق نوبت‌های تعیین شده در کارت آزمون برگزار خواهد شد.

وی افزود: مصاحبه شفاهی دروس خارج فقه و اصول خواهران نیز روز ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

مدیر آموزش معاونت علمی حوزه علمیه خراسان با بیان اینکه امتحانات شفاهی خارج فقه و اصول برای برادران در مدرسه علمیه عالی نواب و برای خواهران در مدرسه علمیه اسلام‌شناسی حضرت زهرا (س) برگزار خواهد شد، گفت: آزمون طلاب برادر خراسان شمالی و جنوبی در مدیریت‌های استانی این دو استان است.

وی ادامه داد: همراه‌ داشتن جزوه یا فایل درس خارج برای امتحانات شفاهی الزامی بوده و در صورت ارائه تقریرات به‌صورت فایل، باید سیستم لازم برای ارائه آن مانند لپ‌تاپ یا تبلت همراه طلاب بوده و در صورت همراه‌داشتن فایل یا جزوه تایپی، تأییدیه استاد مربوطه جهت شرکت و حضور در امتحان شفاهی لازم است.

حجت‌الاسلام حیدری ضمن تأکید به شرکت‌کنندگان برای به‌همراه‌داشتن کارت ورود به جلسه، اظهار کرد: همه شرکت‌کنندگان می‌بایست به‌منظور حضور در امتحان، کارت ورود به جلسه خود را به همراه داشته باشند.

کد خبر 6125596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha