۱۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۳۸

در دولت سیزدهم؛

۲۰ نقطه پرحادثه جاده‌ای در استان بوشهر ایمن‌سازی شد

۲۰ نقطه پرحادثه جاده‌ای در استان بوشهر ایمن‌سازی شد

بوشهر- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر از اصلاح و ایمن‌سازی ۲۰ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم اخترشناس صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس آخرین مصوبه کمیسیون ایمنی راه‌های کشور، ۱۰ نقطه پر تصادف در استان بوشهر شناسایی شد که هفت نقطه ایمن‌سازی شده است.

وی افزود: سه نقطه باقی مانده در ابتدای گردنه‌های «دالکی- کنارتخته» موسوم به پیچ‌های برق نیز تا هفته دولت امسال اصلاح و ایمن خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر بیان کرد: همچنین ۱۶ نقطه پرحادثه هم در استان تعیین شد که ۱۰ نقطه آشکارسازی یا اصلاح شده و ۶ نقطه باقی مانده تا شهریورماه تکمیل می‌شود.

اخترشناس در خصوص مهمترین نقاط پرحادثه که ایمن‌سازی و بهسازی آن انجام شده بیان کرد: خروجی خورموج محدوده میدان بصیرت- زائرعباسی، محدوده «دلوار-محمد عامری-باشی» و «بوالخیر- عامری» تنگستان، محدوده نمازگاه، محدوده پل کلل تا آب‌پخش و محدوده «پارک جنگلی سرکره» دشتستان، محدوده پل میوه تره بار، ورودی شهر بوشهر تا چغادک، گردنه عامری دیلم و باند دوم محور دیلم بهبهان در سه فاز و پیچ مخازن در کنگان از شاخص‌ترین نقاط پرحادثه در جاده‌های استان بودند که ایمن‌سازی شده و یا مراحل نهایی آن در حال انجام است.

دبیر کمیسیون ایمنی راه‌های استان بوشهر خاطرنشان کرد: تکمیل عملیات ایمن سازی راه‌های استان به حدود ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

کد خبر 6125640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • 🙏 ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
      0 0
      پیچهای محور اهرم. فراشبند را نیز مدنظر داشته باشید..
    • 🙏 IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
      0 0
      پیچهای جاده ای در تنگستان رفع شود ..کمک بزرگی است..