۱۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۳۵

برگزاری طرح ملی ضیافت ایثار ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر

برگزاری طرح ملی ضیافت ایثار ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر

مدیر کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان گفت: سومین دوره طرح ملی ضیافت ایثار در بخش برادران ۲۸ تیر ماه و در بخش خواهران ۳ مرداد ماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان امور دانشجویان، نشست مدیران شاهد و ایثارگر دانشگاه‌های سراسر کشور به صورت مجازی با حضور دکتر ابراهیم نعیمی معاون امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان و سید فردین تقی زاده مدیر کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان و مدیران شاهد و ایثارگر دانشگاه‌های تهران در خصوص جزئیات برگزاری طرح های اداره کل برگزار شد.

تقی زاده در این نشست با اهدای سلام و درود به محضر شهدای خدمت حضرت آیت الله رییسی، حضرت آیت الله آل هاشم، شهید امیر عبدالهیان، شهید رحمتی، شهید موسوی، شهید مصطفوی، شهید قدیمی و شهید دریانوش، گفت: نشست مدیران شاهد و ایثارگر که پیش از این قرار بود ۹ و ۱۰ خرداد ماه به میزبانی دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار شود متاسفانه به دلیل ضایعه سقوط بالگرد رئیس جمهور شهید به زمان دیگری موکول شد اما به دلیل ضرورت برگزاری برنامه‌های این اداره کل در تابستان سال جاری این نشست را به صورت برخط برگزار کردیم.

مدیر کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان تصریح کرد: در این نشست به بررسی طرح هایی که قرار است در تابستان سال جاری برگزار شود همچون سومین دوره طرح ملی ضیافت ایثار به میزبانی دانشگاه فردوسی مشهد و اولین دوره طرح مهارت افزایی به میزبانی دانشگاه هنر اسلامی تبریز خواهیم پرداخت.

وی خاطر نشان ساخت: طرح ملی ضیافت ایثار در بخش برادران از ۲۸ تیر ماه آغاز می‌شود و تا ۵ مرداد ماه ادامه دارد در بخش خواهران نیز از ۳ مرداد ماه آغاز و تا ۱۰ مرداد ادامه خواهد داشت. دکتر تقی زاده در خصوص طرح ملی مهارت افزایی اظهار کرد: یکی از اقداماتی که از سوی اداره کل دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان در تابستان سال جاری برگزار خواهد شد طرح ملی مهارت افزایی و توانمند سازی فکری، فرهنگی، معرفتی، اقتصادی، دانشجویان شاهد و ایثارگر است.

تقی زاده افزود: طرح ملی مهارت افزایی در ۳۶ رشته مهارتی و ۳۶ کارگاه برگزار می شود و دانشگاه‌ها می‌توانند بر اساس سهمیه ای که دارند به این طرح ملی دانشجو اعزام کنند ضمن اینکه دوره برادران و دوره خواهران به صورت مجزا برگزار خواهد شد.

تقی زاده در صحبت های خود تاکید داشت که مدیران شاهد و ایثارگر نسبت به حفظ عزتمندی دانشجویان شاهد و ایثارگر اهتمام لازم را داشته باشند.

کد خبر 6125844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha