۱۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۰۲

سریال «نوبت لیلی» به جشنواره انگلیسی می‌رود

سریال «نوبت لیلی» به جشنواره انگلیسی می‌رود

سریال «نوبت لیلی» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی روح الله حجازی به هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم رامسگیت در انگلستان راه پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سریال «نوبت لیلی» به تهیه کنندگی و کارگردانی روح الله حجازی به هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم رامسگیت ( RAMSGATE) در انگلستان راه یافت. این رویداد با حمایت BIFA در بندر سلطنتی انگلستان ۲۵ الی ۳۰ ژوئن مصادف با ۵ تا ۱۰ تیر برگزار خواهد شد.

سریال «نوبت لیلی» محصول اختصاصی نماوا بوده که توسط کمپانی ماداکتو پیکچرز به جشنواره‌های جهانی عرضه می‌شود و پیش از این از British Awards در انگلستان موفق به دریافت جایزه بهترین سریال بین‌المللی و بهترین فیلمبرداری و همچنین کاندید بهترین سریال بلند در دهمین جشنواره DIE SERIALE در آلمان شد. این سریال در سی و پنجمین جشنواره خیرونا اسپانیا و پنجمین دوره جشنواره skiptown در هالیوود آمریکا نیز حضور داشته است.

سرپرست نویسندگان این سریال مهدی شیرزاد و تیم نویسندگان شامل مهدی شیرزاد، سروش چیت‌ساز و روح‌الله حجازی هستند که فیلمنامه این سریال را در سبک رئالیسم جادویی به نگارش در آورده‌اند.

در خلاصه داستان سریال «نوبت لیلی» آمده است: «لیلی از طریق کتابی مرموز در می‌یابد که او و خانواده‌اش تاکنون در زمان و مکان‌های بسیاری زیسته‌اند و اکنون «نوبت لیلی» است تا با رمزگشایی از کتاب و یافتن تابلوی ارزشمند نیاکانش دست به انتخابی بزند که به تمام این زندگی‌های زیسته معنا بدهد و … .»

کد خبر 6125975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha