۱۶ خرداد ۱۴۰۳، ۷:۴۳

هفته اول شرایط خوبی نداشتیم؛

محمودی: المپیک را از دست دادیم اما باید از تیم ملی حمایت کرد

محمودی: المپیک را از دست دادیم اما باید از تیم ملی حمایت کرد

ملی پوش سابق والیبال معتقد است تیم ملی ایران المپیک پاریس را از دست داد اما مهم است که جایگاه‌ خود را در رنکینگ بهبود ببخشد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی والیبال کشورمان هفته اول لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ را با چهار شکست پیاپی پشت سر گذاشت و در اولین دیدار هفته دوم نیز 3 بر صفر مغلوب تیم ملی ژاپن شد. شاگردان مائوریسیو موتا پائز در ادامه هفته دوم مسابقات لیگ ملت‌ها با تیم‌های برزیل، بلغارستان و ترکیه بازی خواهند کرد.

شهرام محمودی ملی پوش سابق والیبال در گفت وگو با خبرنگار مهر درخصوص عملکرد تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال اظهار داشت: شرایط تیم ملی در هفته نخست لیگ ملت‌ها خوب نبود. بازی‌های خوبی نداشتیم و فقط در بازی آخرمان کمی بهتر ظاهر شدیم.

این کارشناس والیبال ادامه داد: در هفته نخست ما فاکتورهای لازم برای موفقیت را در تیم ندیدیم ولی رفته رفته بازیکنان هماهنگ‌تر شدند و در بازی آخرشان که مقابل آرژانتین بود بهتر ظاهر شدند.

وی افزود: در هفته دوم جدال ها سخت خواهد بود. ژاپن با تیم اصلی به میدان آمد و به پیروزی رسید. اما اگر برزیل با تیم دوم خود بیاید می‌توانیم نتایج مطلوب تری را به دست بیاوریم.

محمودی: المپیک را از دست دادیم اما باید از تیم ملی حمایت کرد

قطر پاسور سابق تیم ملی با بیان اینکه در هفته‌های آتی بازی‌های بهتری را شاهد خواهیم بود؛ گفت: تیم فعلی شرایط رو به رشدی دارد و باید از آنها حمایت شود. هفته نخست سخت گذشت چون تیم منسجم نبود. سرمربی و بازیکنان آن هماهنگی لازم باهم را نداشتند.

کارشناس والیبال تاکید کرد: وضعیت روحی و روانی همیشه در کسب نتیجه موثر است که تیم ایران هم در هفته اول از این بابت شرایط ایده آلی نداشت. برای موفقیت تیم دعا می‌کنیم و امیدوارم که در روزهای پیش رو نتایج خوبی را شاهد خواهیم بود.

محمودی در پایان خاطر نشان کرد: تیم ملی ایران المپیک پاریس را از دست داد اما مهم است که جایگاه‌مان در رنکینگ را بهبود ببخشد.

کد خبر 6126013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • سعدون IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۶
      3 0
      اقای.محمودی شرمنده......وقتیکه.6.ماه دنبال مربی میگردند.ولیاقت.ریاست ندارند....اخر عاقبثش.همین میشه.دیگه......همش میگین حمایت......تا کی حمایت......
    • مهدی IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۶
      3 0
      خجالت خوب چیزی
    • محمدرضا اربابی ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۶
      1 0
      با عرض سلام فقط پاسور روی بهنژاد وایلشن کاروسرمایه گذاری کنید