۱۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۳۰

پور ابراهیمی پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری:

اولویت اول کشور حل مسائل اقتصادی است

اولویت اول کشور حل مسائل اقتصادی است

نماینده مجلس یازدهم گفت: اولویت اول کشور حل مسائل اقتصادی است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا پورابراهیمی به عنوان داوطلب نامزدی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات کشور گفت: ضمن عرض سلام و ادب خدمت مردم عزیز ایران، در ابتدا سالگرد ارتحال امام عزیز و بزرگوار و یاد خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی و شهدای گرانقدر انقلاب و همینطور شهید آیت الله رئیسی و همراهانشان را گرامی می‌دارم.

وی افزود: انقلاب اسلامی به برکت رهبری امام و رهبری فرزانه و حکیم در عرصه‌های مختلف به دستاوردهای مهمی دست یافته است که ضمن تقدیر از همه مسئولین اجرای کشور باید اذعان نمود در برخی زمینه‌ها وضعیت کنونی نظام اساساً متناسب با انقلاب اسلامی نیست و پاسخگویی به نیازهای مادی و معنوی مردم نمی‌باشد.

پورابراهیمی تاکید کرد: امروز اولویت اول کشور حل مشکلات اقتصادی و معیشتی آنان است و برای تحقق این مهم نیازمند چند حرکت مهم هستیم.

رئیس سابق کمیسیون اقتصادی مجلس اذعان کرد: نیازمند کنار گذاشتن مجادلات مضر و دسته‌بندی‌های کاذب و استفاده از ظرفیت تمامی مدیران برای ارتقای نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم.

وی ادامه داد: امروز هیچ اولویتی مهمتر از اولویت حل مشکلات اقتصادی و موضوعات معیشتی مردم نیست و هدف ما ایجاد تحول در عرصه اجرایی با اولویت حل مشکلات اقتصادی است.

پورابراهیمی گفت: به عنوان فرزند کوچک نظام و بسیجی لشگر ۴۱ ثارالله به فرماندهی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، از اعتماد اعضای شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی، از تشکل‌ها، گروه‌ها، بسیجیان و فرماندهان دفاع مقدس تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: بنده متعلق به همه مردم ایران هستم و امیدوارم بتوانم خدمات ماندگاری در تاریخ انقلاب اسلامی از خود بر جای گذارم و امیدوارم به برکت خون شهدا و همه عزیزانی که برای انقلاب و نظام زحمت کشیدند و امروز خونبهای نظام مسیر حرکتی است که باید در راستای تحقق آرمانهای امام و رهبری تلاش کنیم.

نماینده ادوار مجلس خاطرنشان کرد: امیدوارم که ما هم بتوانم در این عرصه مهم سرمنشا تحولات بزرگی در نظام اجرایی کشور به ویژه با اولویت حل مشکلات اقتصادی و معیشتی باشیم.

کد خبر 6126050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha