۱۳ خرداد ۱۴۰۳، ۲۰:۰۶

با حضور جمعی از خانواده شهدا؛

یادواره شهید «بیت‌الله خدابنده لو» در سنندج برگزار شد

یادواره شهید «بیت‌الله خدابنده لو» در سنندج برگزار شد

سنندج- یادواره شهید «بیت الله خدا بنده‌لو» با حضور جمعی از خانواده معظم شهدا و مسؤولان استان در سنندج برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، فرمانده گروه ۳۳ توپخانه نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در کردستان عصر یکشنبه در این مراسم ضمن شهادت شهدای خدمت و گرامیداشت یاد و خاطر شهدای استان اظهار کرد: شهید رئیسی با رفتار اسلامی و مجاهدت در راه خدمت به مردم، نامی نیک از خود به جا گذاشت و ملت ایران را در ماتم فرو برد.

امیر سرتیپ دوم داود طاعتی با بیان اینکه شهدا حق بزرگی بر گردن همه ما دارند، افزود: امین و آرامش موجود در کشور و استان به برکت خون شهدا مهیا شده و برگزاری یادواره شهدا ارج نهادن به مقام شامخ آنها است.

یادواره شهید بیت‌الله خدابنده لو در سنندج برگزار شد


وی یادآور شد: شهیدانی که آگاهانه و با خلوص نیت به سوی میدان نبرد حق علیه باطل رفته و خون پاک خود را نثار کردند، جایگاهی والا دارند که باید همواره قدردان آنها باشیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان هم گفت: باید راه شهید رئیسی را ادامه دهیم چراکه وی ادامه دهنده راه امام راحل بود.

حجت الاسلام سیدمحمد سادات افزود: باید در انتخابات پیش رو، کسی را انتخاب کنیم که ادامه دهنده راه شهید رئیسی و شهدای خدمت باشد.

وی ادامه داد: امام راحل علاوه بر دارا بودن شخصیتی عارفانه و زاهدانه، در عرصه سیاست بسیار شجاع بود و برعلیه نظام سلطه و استکبار مبارزه می‌کرد و ایادی استکبار جهانی از این اسلام هراس دارند.

یادواره شهید بیت‌الله خدابنده لو در سنندج برگزار شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان به رژیم طاغوت و مقایسه آن با انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: امروز در سایه نظام اسلامی، مردم با حضور در انتخابات و آزادانه، مسئولان خود را انتخاب می‌کنند و ایران صاحب عزت و عظمت در جهان است.

در این مراسم از خانواده شهیدان رشیداحمدی و امانی تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 6126201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha