۱۳ خرداد ۱۴۰۳، ۲۲:۵۴

فرماندار کبودرآهنگ خبر داد؛

تخصیص ۲۱ میلیارد تومان از اعتبارات ملی به کبودراهنگ

تخصیص ۲۱ میلیارد تومان از اعتبارات ملی به کبودراهنگ

همدان-فرماندار کبودرآهنگ گفت: از ۱۸ میلیارد تومان اعتبارات استانی آموزش و پرورش در سال گذشته حدود ۱۳ میلیارد تومان ۷۲ درصد و از اعتبارات ملی ۲۱ میلیارد تومان به شهرستان تخصیص یافته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، شورای آموزش و پرورش شهرستان کبودراهنگ به ریاست مسلم غلامی فرماندار کبودراهنگ و با حضور حجت الاسلام والمسلمین نقی باقری امام جمعه کبودراهنگ، فتح الله توسلی نماینده مردم شهرستانهای کبودراهنگ و بهار در مجلس شورای اسلامی، رسول شیدایی مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان، اسدی رئیس اداره آموزش و پرورش کبودراهنگ برگزار شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین نقی باقری امام جمعه کبودراهنگ در این جلسه گفت: شهرستان برای تربیت فرزندان قرآنی نیازمند احداث ساختمان دارالقرآن در مرکز شهر است.

وی افزود: برنامه‌های اوقات فراغت با انجام نوبت بندی در همه مدارس و مساجد خصوصاً در روستاها برگزار شود.

مسلم غلامی فرماندار کبودراهنگ نیز در این جلسه گفت: از ۱۸ میلیارد تومان اعتبارات استانی آموزش و پرورش در سال گذشته حدود ۱۳ میلیارد تومان ۷۲ درصد و از اعتبارات ملی ۲۱ میلیارد تومان شهرستان تخصیص یافته است.

وی افزود: با حمایت‌های امام جمعه عزیز، استاندار محترم همدان و پیگیری‌های نماینده پرتلاشمان در مجلس شورای در سطح ملی و مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان اقدامات خوبی در حوزه آموزش و پرورش در این شهرستان صورت گرفته است.

غلامی با بیان اینکه در این شهرستان خیرین بیش از ۲۰ میلیارد تومان برای فضاهای آموزشی هزینه کرده‌اند، گفت: مهمترین مشکل شهرستان کمبود نیروی انسانی است که باید برای سالتحصیلی جدید رفع شود.

وی ادامه داد: اعتبار لازم برای احداث اردوگاه دانش آموزی در شهرستان پیش بینی شده است.

کد خبر 6126239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha