۱۳ خرداد ۱۴۰۳، ۲۱:۱۱

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سروستان:

۱۸۰ زائر سروستانی راهی مرقد مطهر امام خمینی (ره) شدند

۱۸۰ زائر سروستانی راهی مرقد مطهر امام خمینی (ره) شدند

سروستان- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سروستان گفت: ۱۸۰ نفر از زائران سروستانی به مناسبت سی و پنجمین سالگرد رحلت جانگداز معمار کبیر انقلاب راهی تهران شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ مباشری با اعلام این خبر بیان کرد: این ۱۸۰ زائر مرقد مطهر امام خمینی به همت سپاه ناحیه سروستان در قالب ۴ اتوبوس و ۲ خودروی سواری به مرقد امام (ره) رهسپار شدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سروستان گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطر امام راحل و آرمان‌های بلند انقلاب بر همگان واجب است و در این راستا برگزاری با شکوه سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام مستضعفان با هدف تجدید بیعت مردم آزاده و سرفراز ایران با آرمان‌های انقلاب و امامین انقلاب صورت می‌گیرد.

سرهنگ حسین مباشری اظهار کرد: برای انتقال فرهنگ انقلاب و شناخت بهتر امام خمینی (ره) از تمام ظرفیت‌ها در طول مسیر استفاده می‌کنیم و برای روشنگری و پاسخ به سوالات شرعی نیز از روحانیون در کاروان استفاده شده است.

فرمانده ناحیه تشریح کرد: مجموعه مدیریت اجرایی شهرستان با تمام توان پای کار آمده و در این طرح عظیم فرهنگی، امیدوارم با روشنگری‌های حکیمانه رهبر انقلاب مسیر ترقی کشور روزافزون شود.

کد خبر 6126240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha