وقوع چندین انفجار در «نهاریا»

وقوع چندین انفجار در «نهاریا»

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از وقوع چندین انفجار در شهرک صهیونیست‌نشین «نهاریا» و احتمال هلاکت یک صهیونیست خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که صدای وقوع چندین انفجار در شهرک صهیونیست‌نشین «نهاریا» به گوش رسیده است.

رسانه صهیونیستی «اسرائیل هیوم» گزارش داد که خبرهایی مبنی بر هلاکت یک صهیونیست در شهرک صهیونیست‌نشین «نهاریا» مخابره شده است و نیروهای امدادی برای بررسی اوضاع به چندین منطقه این شهرک صهیونیست‌نشین اعزام شده‌اند.

همچنین رسانه‌های رژیم صهیونیستی از ورود آسیب به ساختمانی در منطقه صنعتی نهاریا در پی حملات اخیر از سمت لبنان خبر دادند.

این رسانه‌ها گزارش دادند که در پی حملات موشکی و پهپادی از سمت لبنان وقوع مواردی از آتش‌سوزی در شهرک صهیونیست‌نشین نهاریا اعلام شده است.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی به نقل از رئیس شهرداری «نهاریا» اعلام کرد: نمی‌توانیم به این روش زندگی کنیم. باید خروج یک‌جانبه از نوار غزه را مورد بررسی قرار بدهیم.

اما از سوی دیگر خبرنگار الجزیره گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شده به صدادرآمدن آژیر هشدار در نهاریا اشتباهاً رخ داده است.

پیش از این نیز رسانه‌های رژیم صهیونیستی از شنیده‌شدن صدای انفجاری قوی در «حیفا» واقع در سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.

خبرنگار المیادین در جنوب لبنان نیز گزارش داد که صدای ۳ انفجار قوی از شهرک‌های صهیونیست‌نشین ساحلی در الجلیل غربی در برابر منطقه «رأس الناقوره» به گوش رسیده است.

پیش‌تر نیز رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که ۲ پهپاد به منطقه‌های اشغالی «عکا» و «نهاریا» در شمال سرزمین‌های اشغالی رخنه و به زمین برخورد کرده‌اند.

کد خبر 6126242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha