۱۴ خرداد ۱۴۰۳، ۸:۰۰

گزارش مهر از پنجمین روز ثبت‌نام انتخابات ریاست‌جمهوری؛

۸۰ نفر داوطلب نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری شدند

۸۰ نفر داوطلب نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری شدند

آخرین روز ثبت‌نام از داوطلبان چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز شلوغی بود.

به گزارش خبرنگار مهر، ثبت نام داوطلبان نامزدی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران در آخرین روز مهلت ثبت نام‌ها از ساعت ۸ صبح امروز دوشنبه (۱۴ خرداد ماه) در ستاد انتخابات وزارت کشور آغاز و در ساعت ۱۸ به پایان رسید.

۲۸۷ نفر برای ثبت نام به وزارت کشور مراجعه کردند

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد تقی شاهچراغی رئیس ستاد انتخابات وزارت کشور در جمع خبرنگاران گفت: تعداد مراجعه‌کنندگان در طول پنج روز فرصت به ۲۸۷ نفر رسید که از این تعداد ۸۰ نفر واجد شرایط ثبت‌نام بودند.

وی اظهار کرد: ما در ستاد انتخابات کشور بنا را بر ارتقای کیفیت اجرایی ثبت‌نام گذاشتیم و تمام مسائل دوره‌های بعد پیش‌بینی شد و آنچه به اذعان مراجعه‌کنندگان و داوطلبان رسیده این است که رشد داشتیم و وضعیت بهتر از گذشته داشته‌ایم.

معاون سیاسی وزارت کشور بیان کرد: تعداد مراجعه‌کنندگان در سال ۱۳۹۶ تا ۱۶۳۶ نفر بود که در سال ۱۴۰۰ به ۵۹۲ نفر کاهش یافت و در طول این پنج رو نیز ۲۸۷ نفر مراجعه‌کننده داشتیم که از این تعداد ۸۰ نفر واجد شرایط ثبت‌نام را بودند.

شاهچراغی تاکید کرد: پس از این هفت روز شورای نگهبان فرصت بررسی وضعیت داوطلبان کاندیداتوری انتخابات را دارد تا در نهایت اسامی کاندیداهای انتخابات اعلام شود.

۸۰ نفر از کل مراجعین موفق به ثبت نام شدند

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی وزیر کشور پس از تکمیل فرایند ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور در جمع خبرنگاران گفت: امروز همه صحبت‌های رهبر عزیزمان را شنیدیم که چگونه در رابطه با دو موضوع مهم صحبت فرمودند و در موضوع انتخابات راهگشای همه ما است و همه داوطلبان عزیزی که برای حضور در این صحنه بزرگ خودشان را آماده کردند.

وی افزود: از همه دست اندرکاران و از شما اصحاب رسانه تشکر می‌کنم که در این ۵ روز حقیقتاً با حضور گرم انعکاس اخبار گرمی‌بخش این دوره از انتخابات تا این مرحله بودید. همچنین از دست اندرکاران ثبت نام که این ۵ روز را به خوبی پشت سر گذاشتید و کار در نهایت نظم و انضباط صورت گرفت تشکر می‌کنم.

وزیر کشور گفت: امیدواریم همچنان در ادامه این روند بسیار روند مبارک همچنان شاهد حضور خردمندانه، اخلاقمدارانه مردم باشیم. با یک نگاه به وضعیت کنونی و حساسیت‌های کشور انتظار ملت بزرگ ایران این است که پس از شهادت آیت الله رئیسی نشان می‌دهد الان در فقدان شهید بزرگوار مسئولیت بزرگی بر عهده همه ما و به ویژه داوطلبان عزیز قرار گرفته است و بتوانیم راه این شهید را ادامه دهند تا لبیکی به این خیزش بزرگ ملت بزرگ ایران باشد.

وحیدی در پایان تصریح کرد: در این پنج روز ۸۰ نفر از عزیزان از کل مراجعین موفق به ثبت نام شدند.

درب ستاد انتخابات کشور بسته شد

پایان فرایند ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری

فرایند ثبت نام از داوطلبین شرکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ساعت ۱۸ روز دوشنبه چهاردهم خرداد ماه به پایان رسید.

بازدید وزیر کشور از ستاد انتخابات کشور

دولت سیزدهم توانست موتور اقتصاد ایران را به حرکت درآورد

به گزارش خبرنگار مهر، صولت مرتضوی وزیر کار و رفاه اجتماعی پس از تکمیل فرایند ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران گفت: به روز رسانی و تقویت یارانه‌ها تحرک در اشتغال کاهش بیکاری ارتباط موثر و عزتمندان با دنیا خصوصاً همسایگان نتیجه و گواه تلاش‌های شبانه روزی همکارانم در دولت مردمی است.

وی افزود: حالا ایران اسلامی و انقلابی در گام دوم با توکل به خدا، اعتماد به توانمندی خود و با اتکا به مردم و قانون اساسی در جایگاهی است که می‌تواند با قدرت و مقاومت راه خود را در اقتصاد جهان باز کند. اما بدانیم بگوییم و بپذیریم که تنها راه ورود و حرکت در نظم نوین جهانی با اقتصادی در خور نام ایران جهش تولید با مشارکت مردم است. رئیس جمهور باید پرچمدار تولید باشد.

وی افزود: مردم عزیز در این روزها اسم شهید رئیسی را بیش از گذشته شنیدید اما بدانید که رسم رئیسی اهتمام به تولید و اشتغال و توجه به محرومان در بستر عدالت اجتماعی بوده است و شاخص‌های رشد اقتصادی موید راه و حرکت پربرکت آن شهید بزرگوار است.

وی افزود: مردم ایران با کوله باری از تجربه در سطوح مختلف مدیریتی کشور آمده‌ام تا به رسم رئیسی و با علم و دانش اساتید، انگیزه جوانان، خلاقیت نخبگان، همت کارگران توانمندی بانوان فرهیخته، تجربه بازنشستگان و با تکیه بر نقشه راه و گفتمان امام و رهبری پرچم تولید را بر بلندای ظرفیت‌های بی‌نظیر میهن اسلامی برافرازم.

مرتضوی تصریح کرد: امروز از مرحله سازندگی در حال توسعه بودن فوریت‌های رفاهی و دیپلماسی لبخند عبور کردیم و پس از وعده صادق و شوکت جبهه مقاومت جهان شاهد عزت ایران است.

آمده‌ام در ساخت ۴ میلیون مسکن مهر با عمل پافشاری کنم

به گزارش خبرنگار مهر، علی نیکزاد پس از ثبت نام در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: آمده‌ام در ساخت ۴ میلیون مسکن مهر با عمل پافشاری کنم.

حرکت در مسیر برداشتن دیوارهای میان دولت و مردم را ادامه می‌دهم

به گزارش خبرنگار مهر، امیرحسین قاضی زاده هاشمی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران پس از تکمیل فرایند ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سالروز رحلت امام عظیم الشان (رحمت الله علیه) را به همه آزادیخواهان عالم تسلیت عرض نموده و یاد و خاطره امام عزیز را زنده نگاه می‌دارم که با آینده‌نگری در مورد مسئله فلسطین، جبهه مقاومت بهم پیوسته‌ای را ایجاد نمود که به زودی منجر به شکست رژیم کودک کش صهیونیستی و پیروزی قطعی ملت فلسطین خواهد شد.

وی عنوان کرد: مردم عزیز ایران تصور نمی‌کردم که پس از ۳ سال و در شرایطی که همگی داغدار رئیس جمهور شهیدمان هستیم، مجدداً پشت این تریبون قرار گیرم. زمانی که آیت الله رئیسی به بنده اعتماد کردند و دعوت به عمل آوردند و از میان پیشنهادات ایشان، با افتخار توفیق خدمت به خانواده محترم شهدا و ایثارگران عزیز نصیب من شد، از نزدیک دیدم که ایشان با ایجاد دولتی مردمی، مکتبی، فعال، پرکار، معتقد به مبانی انقلاب اسلامی و عملگرا، با استفاده از طیف متنوعی از کارگزاران خدوم شبانه روزی در پی حل مسائل و مشکلات مردم بود.

این داوطلب ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: امروز اینجا هستم تا بیان کنم، مؤلفه‌های قدرت، اعم از نظامی و سیاسی، امنیت کشور، تمامیت ارضی، زیرساختها، پیشرفت در فناوری‌های مهم از قبیل هسته‌ای، نانو و هوا و فضا، نیروی انسانی جوان، جهادی و با دانش و بسیاری از موارد دیگر، همگی محصول انقلاب اسلامی و حرکت جهادی و مکتبی بوده است.

۸۰ نفر داوطلب نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری شدند

قاضی زاده هاشمی تصریح کرد: با افتخار به مسیر طی شده، باید بررسی کرد چرا علیرغم داشتن مولفه‌های متعدد قدرت و پیشرفت، امروز خانواده عزیز ایرانی با مسائل و چالش‌های مزمن شده‌ای مواجه است که دستاویز تلاش بدخواهان برای القای یاس در آنها گردیده است؟!

وی اضافه کرد: مردم عزیز ایران، می‌دانید که دعواها و بی‌اخلاقی‌های سیاسی بیهوده، دوقطبی‌های کاذب هر چند پرهیاهو، کلی گویی، رویکردهای قیم‌مآبانه، تزریق مُسَکِن‌های موقت، پافشاری بر آزمودن مسیرهای شکست خورده و راهکارهای تک عاملی پاسخی مناسب در جهت حل آن چالش‌ها نمی‌باشد.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: حرکت در مسیر برداشتن دیوارهای میان دولت و مردم را ادامه می‌دهم تا خانواده بزرگ ایران محقق شود و با نقش آفرینی حلقه‌های میانی زمینه را برای ورود فرزندان شما عزیزان و لشگر عظیم جوانان نخبه به عرصه اداره کشور با هدف انقلاب در سازوکارها و تحول در مدل حکمرانی فراهم نمایم تا دولتی مکتبی و عملگرا تشکیل شود.

وی افزود: تاکید می‌کنم که نسخه‌های مختلفی در برخی دولت‌های گذشته تجربه شده است، ارتجاع و بازگشت به گذشته به زیان ما خانواده بزرگ ایران تمام خواهد شد. در گام دوم انقلاب اسلامی و در این دولت ضمن حفظ آرمان‌های انقلاب از طریق به میدان آوردن گسترده مردم بر حل مسائل اساسی آنان تمرکز خواهم کرد.

قاضی‌زاده هاشمی بیان کرد: سه سال قبل به مطالبی اشاره کردم. همچنان؛ رقیب خود را دیوان سالاری صد ساله دولت محور، حلقه‌های بسته مدیریتی، نادیده گرفتن تمامی ظرفیت‌های کشور، شخص محوری به جای گفتمان محوری و برنامه محوری، عدم اعتماد به بخش خصوصی، مدیریت نشسته، قانون گریزی و تمرکزگرایی می دانم.

وی ادامه داد: دولت مردم، خود را بر مدار خانواده تنظیم خواهد نمود تا پدر خانواده دغدغه معیشت؛ مادر خانوادهدغدغه آینده فرزندان؛ پسر خانواده دغدغه اشتغال و سربازی و دختر خانواده دغدغه ازدواج و نقش آفرینی اجتماعی نداشته باشد.

علی نیکزاد ثبت نام کرد

به گزارش خبرنگار مهر، علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی جهت ثبت‌نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری وارد ستاد انتخابات وزارت کشور شد.

قرار من با رییس جمهور هنوز برقرار است

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی دولت سیزدهم پس از تکمیل فرایند ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهادت سیدالشهدای خدمت را تسلیت عرض می‌کنم. آمده‌ام بگویم قرار من با رییس جمهور شهید هنوز برقرار است. شهید زنده است و هنوز خللی در عهدمان ایجاد نشده است.

۸۰ نفر داوطلب نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری شدند

وی عنوان کرد: سیدالشهدای خدمت به ما آموخت هیچ قول و قراری را فراموش نخواهیم کرد. تعهدات شهید رییسی نباید ناتمام بماند. قول‌ها و وعده‌های ایشان با جدیت اجرایی خواهد شد.

این داوطلب ریاست جمهوری تصریح کرد: دولت پیشرفت ایران تمام کننده تمام ناتمام های رییس جمهور شهید خواهد بود. با استفاده از تجارب مجربین و ظرفیت عظیم نیروهای نخبه و جهادی ایران را خواهیم ساخت. امروز جوانان توانمند زیادی در دولت مشغول هستند و در دولت ما تعدادشان افزوده خواهد شد.

اقتصاد ایران سه سال پیاپی رشد بالای ۵ درصد را تجربه می‌کند

گزارش خبرنگار مهر، داوود منظور رئیس سازمان برنامه بودجه پس از تکمیل فرایند ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران گفت: اقتصاد ایران سه سال پیاپی رشد بالای ۵ درصد را تجربه می‌کند، موانع تولیدی برداشته شده است و شروع کسب و کار برای آحاد مردم تسهیل می‌شود.

وی افزود: در سنت رئیسی نیروهای مسلح قدرتمندانه عملیات وعده صادق را به اجرا در می‌آورند و خانه عنکبوت را در هم می‌کوبند.

۸۰ نفر داوطلب نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری شدند

وی افزود: سنت و گفتمان شهید رئیسی اخلاق مداری صرف وعده خستگی ناپذیری کارآمدی عدالت محوری خدمت جهادی فتح قله‌های پیشرفت تا رسیدن به قله شهادت است.

منظور تصریح کرد: این گفتمان قرائت جدیدی از امید آفرینی، وحدت ملی، دیپلماسی اقتدار و عزت، مردم محوری، مدیریت جهادی، تحولگرایی، ترکیب دیپلماسی و میدان و آرمانگرایی انقلابی است.

وی افزود: این گفتمان پایانی بر ترس‌های خود ساخته، شیشه‌های دودی، گروگان دادن اقتصاد به دست تحریم‌گران و تاراج هفت تپه‌ها و هپکوها است. گفتمان شهید رئیسی راه سومی را برای پیشرفت معرفی می‌کند که نه از جاده‌های شرق و غرب بلکه از بزرگراه ولایتمداری می‌گذرد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: در گفتمان شهید رئیسی دولت میدانساز است و میدان را به دشمن واگذار نمی‌کند مسائل را تا حل نکند رها نمی‌کند و با تدبیر و عقلانیت به مصرف مشکلات می‌رود.

مرتضوی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد

به گزارش خبرنگار مهر، صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عصر امروز (دوشنبه) در آخرین لحظات فرصت ثبت نام داوطلبان ریاست جمهوری، با چشمانی گریان و متأثر در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

صولت مرتضوی وارد ستاد انتخابات کشور شد

صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عصر امروز (دوشنبه) در آخرین لحظات فرصت ثبت نام داوطلبان ریاست جمهوری، برای ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وارد ستاد انتخابات کشور شد.

ثبت نام ۸۰ نفر/ حضور پرشمار نمایندگان ادوار در وزارت کشور

من نگران ایرانم

به گزارش خبرنگار مهر عباس آخوندی پس از تکمیل فرایند ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران گفت: ملت ایران با سلب آزادی‌های اجتماعی و فرهنگی تبدیل به ملتی بریده از جهان و در حسرت حضور در رقابت‌های جهان شده است.

وی افزود: بیهوده نیست که شاهد سیل مهاجرت ایرانیان از پیر و جوان هستیم با این وجود من به ذخیره فرهنگی این ملت و نیروی اندیشه تک تک ایرانیان باور دارم. لیکن به هوش باشیم که این نیرو تنها در یک صورت از قوه به فعل در می‌آید و آن هم افزایی از رهگذر یک گفتگوی و گفتمان ملی است.

۸۰ نفر داوطلب نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری شدند

آخوندی گفت: من گفتمان ایده ایران را در میان می‌گذارم گفتمانی که بر بنیان آموزه‌های تمدنی ایران، ارزش‌های ایرانیان، شناخت دقیق فرصت‌ها و ویژگی‌های سرزمینی ایران و بازخوانی تاریخ ایران از پیش اسلام و به ویژه مشروطه استوار شده است.

آخوندی گفت: به گمان من انتخابات ۱۴۰۳ باید تبدیل به میدان رقابت گفتمان‌ها شود. انتخابات و دولت ملی برآمده از آن می‌تواند برای تصحیح مسیر باشد تا ملت ایران در یک فرایند تاریخی و با صبوری به مسیر توسعه بازگردد.

وزیر سابق راه و شهرسازی گفت: هموطنان عزیز من می‌فهمم که شما پدیده چند دولتی و یا بی‌دولتی را با تمام رگ و پوستتان حس می‌کنید. شما با تجربه تورم بالای ۴۰ درصد برای مدت بیش از ۵ سال دریافتید که دولتی ملی با دغدغه رفاه و توسعه ایران در رأس کار نیست. اساساً دولتی در کار نیست و منافع ملی ایران در زیر چرخ دولت‌های متعدد در حال له شدن است.

تمام ملت ایران در انتخابات شرکت کنند

به گزارش خبرنگار مهر، علی وقفچی نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی پس از تکمیل فرایند ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران گفت: کسانی که از انتخابات قهر می‌کنند بویی از توسعه نبردند. معتقدم باید فرمایش حضرت علی (ع) را سرلوحه زندگی قرار داد که می‌فرماید بهترین سیاست راستگویی است.

وی افزود: اگر امروز دنیا بحران‌های بزرگی را که دارد به دلیل این است که از انسانیت به دور است و امیدواریم با دست به دست هم دادن تلاش کنیم با ایجاد عدالت اجتماعی سیاسی اقتصادی فرهنگی علمی و سایر زمینه‌ها برسیم.

وقف‌چی گفت: باید همه تلاش‌هایمان بر این باشد که چالش‌های پیش روی کشور را برطرف کنیم. عزیزان مشکل کشور ما مشکل امروز و دیروز نیست بلکه از روزی است که پایه‌های اقتصادی این کشور غلط ریخته شده است. از روزی است که به جای توزیع عادلانه ثروت این کشور بر اساس سرانه جمعیت بر اساس میزان برخورداری ریخته شده است.

این داوطلب شرکت در انتخابات ریاست جمهوری گفت: تا زمانی که بیت المال و درآمد این کشور به صورت سرانه تقسیم نگردد و تا زمانی که بر اساس سرانه جمعیتی به جای میزان برخورداری ثروت این کشور تقسیم نشود این مسیر غلط ادامه پیدا خواهد کرد.

وی افزود: پس تلاش ما باید این باشد همه ملت ایران را سهیم قرار دهیم. اولین اصلاح مسیر اقتصاد کشور توزیع عادلانه ثروت است.

قاضی‌زاده هاشمی ثبت نام کرد

به گزارش خبرنگار مهر، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

۸۰ نفر داوطلب نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری شدند

قاضی‌زاده هاشمی وارد وزارت کشور شد

امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران برای ثبت‌نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری وارد ستاد انتخابات وزارت کشور شد.

به گزارش خبرنگار مهر، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز (دوشنبه) برای ثبت‌نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری وارد ستاد انتخابات وزارت کشور شد.

موتور کشور به افراد کاربلد سپرده شود

سبد احمد موسوی نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی پس از تکمیل فرایند ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: صحبت‌های اصلی را برای زمان دیگری گذاشتیم اما آنچه در صورت اصلاح روی سایر بخش‌ها اثرگذار خواهد بود، بحث شایسته سالاری و مدیریت و کاربلد بودن است. اینکه هر کسی سر جای خود باشد. با نگاه شایسته سالاری به بحث مدیریت در کشور تحول حاصل خواهد شد.

ثبت نام ۸۰ نفر/ حضور پرشمار نمایندگان ادوار در وزارت کشور

این داوطلب انتخابات ریاست جمهوری گفت: خدا می‌گوید مسوولیت به فرد کاربلد و پاکدست باید سپرده شود. در سطح پایین‌تر مدیریت حضرت موسی و چند گوسفند مورد اشاره قرار گرفته است. چه برای اداره کشور چه اداره چند گوسفند را باید به افراد کاربلد سپرد.

موسوی افزود: انتظار از خبرنگاران این است که مردم را در انتخاب اصلح کمک کنند. توجه به سابقه اجرایی اهمیت دارد. مردم خواسته‌ها و آرزوهایی دارند. کاندیداها باید بگویند در دوران خدمت چه کردند. در گذشته چه کردید؟ گذشته را برای مردم بگویید که گذشته شما آینده را روشن می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: چه زمانی که در هیات دولت بودم چه زمانی که رییس سازمان حج و زیارت و سایر موارد خدمت مستقل حضور داشتم.

بذرپاش به ستاد انتخابات آمد

مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی وارد ستاد انتخابات شد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه در انتخابات ثبت‌نام کرد

داوود منظور، رئیس سازمان برنامه و بودجه جهت ثبت‌نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری وارد ستاد انتخابات وزارت کشور شد و در ادامه، فرایند ثبت نام خود را تکمیل و داوطلب نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری شد.

عباس آخوندی در انتخابات ثبت‌نام کرد

وزیر راه و شهرسازی دولت روحانی برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.

شایسته‌سالاری باعث اصلاح امور می‌شود

حجت‌الاسلام سید احمد موسوی پس از تکمیل فرایند ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: آنچه در صورت اصلاح روی سایر بخش‌ها اثرگذار خواهد بود، بحث شایسته سالاری و مدیریت و کاربلد بودن است.

موسوی افزود: مردم خواسته‌ها و آرزوهایی دارند. کاندیداها باید بگویند در دوران خدمت چه کردند. در گذشته چه کردید؟ گذشته را برای مردم بگویید که گذشته شما، آینده را روشن می‌کند.

آخوندی به وزارت کشور آمد

عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی دولت روحانی وارد وزارت کشور شد.

ثبت‌نام نماینده تهران در انتخابات ریاست جمهوری

ثبت نام ۸۰ نفر/ حضور پرشمار نمایندگان ادوار در وزارت کشور

ابراهیم عزیزی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

وقفچی داوطلب نامزدی در انتخابات شد

ثبت نام ۸۰ نفر/ حضور پرشمار نمایندگان ادوار در وزارت کشور

علی وقفچی، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با حضور در ستاد انتخابات کشور، داوطلب نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری شد.

سفیر سابق ایران در سوریه ثبت‌نام کرد

ثبت نام ۸۰ نفر/ حضور پرشمار نمایندگان ادوار در وزارت کشور

حجت الاسلام سید احمد موسوی، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی و سفیر سابق کشورمان در سوریه جهت ثبت‌نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری وارد ستاد انتخابات وزارت کشور شد و در ادامه و با تکمیل فرایند ثبت نام، داوطلب نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری شد.

می‌توانیم از مشکلات و تحریم‌ها عبور کنیم

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی بعد از پایان روند ثبت نام خود به عنوان داوطلب کاندیداتوری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، گفت: جمعی از نخبگان، کارآفرینان، دانشجویان انقلابی و سایر دلسوزان با شناختی که از کارنامۀ بنده داشتند، من را برای حضور در انتخابات دعوت کنند. مشاهده صحنۀ انتخابات و کمرنگ شدن کارآمدی و راهکارهای حل مشکلات و همچنین، دعوت اکثریت نمایندگان محترم و تکلیف کردن جمعی از فرزندان و خانواده‌های شهدا که آن‌ها را امین و یاور خود و کشور می‌دانم و همچنین دعوت گسترده چهره‌های سیاسی برجسته جبهه انقلاب بنده را به جمع‌بندی جدیدی رساند که اگر داوطلب این انتخابات نشوم کاری که در چند سال گذشته برای حل مسائل اقتصادی مردم در دولت مردمی و مجلس انقلابی شروع کرده‌ایم و به زمان ثمردهی رسیده است ناتمام می‌ماند.

وی تاکید کرد: اگر معتقد نبودم که مشکلات امروز مانند معیشت، کاهش قدرت خرید، محرومیت‌، فقر و تبعیض و نابرابری، هزینه‌های کمرشکن مسکن، گرانی‌ها و بازار نابه‌سامان خودرو، یا وضعیت اینترنت و عبور از تحریم‌ها قابل حل است، هرگز پا به عرصه رقابت نمی‌گذاشتم.

آمدم برای زنان حق مطالبه‌گری داشته باشم

هاجر چنارانی بعد از ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در تشریح مواضع خود، اظهار داشت: با توجه به عملکرد سابق خود اطمینان دارم می‌توانیم با عزم راسخ دولت انقلابی بر پایه آشتی ملی میان احزاب و گروه‌های سیاسی را تشکیل دهیم.

وی افزود: اینجانب فرزند انقلاب هستم. با توجه به اینکه پنجاه درصد پتانسیل کشور را زنان را تشکیل دادند، آمدم تا برای زنان هم حق مطالبه گری داشته باشیم و در جامعه ما به اندازه پتانسیل مردان، زنان شایسته داریم در حالی که در این سال‌ها کرسی‌ها را کمتر از یک درصد به زنان اختصاص دادیم.

برای تحول اقتصادی آمدم

سید شمس‌الدین حسینی پس از تکمیل فرایند ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: مردم بزرگ حادثه اخیر دو پیام داشت؛ اول ظرفیت بزرگ فرهنگی مردم که حکمرانان را دوست داشته و دوم اینکه نشان داد حتی فقدان رئیس جمهور با حضور رهبر معظم انقلاب نمی‌تواند سبب خلل در حکمرانی شود.

وی عنوان کرد: ظرفیت‌های کشور با مشارکت ملت و مشارکت ملت با راستی و کارآمدی حکمرانان رقم می‌خورد. من برای تحول اقتصادی به صحنه آمدم و توسعه ایران را از مسیر گشایش فرزانگی می‌دانم، نه سیاست‌زدگی.

نیکزاد ثبت‌نام کرد

ثبت نام ۸۰ نفر/ حضور پرشمار نمایندگان ادوار در وزارت کشور

اکبر نیکزاد، رئیس سابق بنیاد مسکن جهت ثبت‌نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری وارد ستاد انتخابات وزارت کشور شد و پس از دقایقی فرآیند ثبت نام خود را تکمیل و داوطلب نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری شد.

به توانایی ایرانیان برای ایجاد قدرت، ثروت و عدالت ایمان دارم

مصطفی پورمحمدی پس از تکمیل فرایند ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران، گفت: امروز کسی با شما سخن می‌گوید که فراز و فرودهای سیاست گذاری کشور را می‌شناسد. کسی که می‌تواند بگوید در ۴۵ سال گذشته با مسائل پیدا و رازهای پنهان و مشکلات خرد و کلان داخلی و خارجی آشنا است.

پورمحمدی گفت: من به توانایی ایرانیان برای ایجاد قدرت، ثروت و عدالت ایمان دارم. معتقدم خداوند نعمت را بر ما تمام کرده است. قرار ما این نبود که عدالت قربانی مصلحت شود. نام دولت چهاردهم دولت قرار و اولویت‌های آن عدالت، ثروت و قدرت خواهد بود. قرار من با شما تحقق این سه اولویت کلیدی است.

بهاروند ثبت‌نام کرد

ثبت نام ۸۰ نفر/ حضور پرشمار نمایندگان ادوار در وزارت کشور

عبدالرحیم بهاروند، نماینده دوره ششم مجلس شورای اسلامی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت نام کرد.

ثبت‌نام قالیباف در انتخابات

دقایقی پیش، محمدباقر قالیباف در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد و داوطلب نامزدی در این دوره از انتخابات شد.

قالیباف در ستاد انتخابات حضور یافت

ثبت نام ۸۰ نفر/ حضور پرشمار نمایندگان ادوار در وزارت کشور

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری وارد ستاد انتخابات وزارت کشور شد.

یک زن دیگر داوطلب نامزدی در انتخابات شد

ثبت نام ۸۰ نفر/ حضور پرشمار نمایندگان ادوار در وزارت کشور

هاجر چنارانی، نماینده سابق مجلس شورای اسلامی به منظور شرکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در محل وزارت کشور حضور یافت و داوطلب نامزدی در انتخابات شد.

یک نماینده سابق مجلس ثبت نام کرد

ضرغام صادقی، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی به منظور ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در محل ساختمان وزارت کشور حضور یافت و ثبت نام خود را تکمیل کرد.

یکی از اولویت‌های کشور فرزندآوری است

اصغر سلیمی پس از تکمیل فرایند ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری، گفت: در توزیع منابع نباید به استان‌های برخوردار صرفاً نگاه کرد. رئیس جمهور نمی‌تواند تمام مشکلات کشور را در طول ۴ سال حل کند، اما اگر شاخص‌بندی و اولویت‌بندی کند قطعاً می‌تواند خیلی از مسائل و مشکلات را حل کند.

وی افزود: امروز یکی از اولویت‌های کشور ما بحث فرزندآوری است. قبل از ازدواج باید اشتغال پایدار وجود داشته باشد و فرد بتواند معیشت خودش و خانواده را تأمین کند.

ضرورت مردمی‌سازی دولت

علیرضا افشار پس از تکمیل فرایند ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران، گفت: مدیریت اجرایی کشور باید دارای تخصص‌های چند جانبه باشد زیرا که مسائل بین بخشی است. مدیری موفق است که بتواند دستگاه‌ها را با یکدیگر پیش ببرد.

وی با اشاره به ضرورت مردمی‌سازی دولت، گفت: دولت با رویکرد مردمی و برون‌سپاری به بخش خصوصی و تشکل‌های مردمی باید امور را واگذار کند. ما نباید نیروهای مجرب، توانمند و متخصص را به بهانه جوان‌گرایی کنار گذاریم.

حضور طرفداران قالیباف اطراف وزارت کشور

طرفداران محمدباقر قالیباف قبل از ورود او به خیابان شهید گمنام، در وزارت کشور حضور یافته و حمایت خود را از او اعلام کردند.

حسینی ثبت‌نام کرد

ثبت نام ۸۰ نفر/ حضور پرشمار نمایندگان ادوار در وزارت کشور

سید شمس‌الدین حسینی وزیر اسبق اقتصاد و نماینده فعلی مجلس شورای اسلامی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت نام کرد.

پورمحمدی داوطلب نامزدی در انتخابات شد

ثبت نام ۸۰ نفر/ حضور پرشمار نمایندگان ادوار در وزارت کشور

دقایقی قبل، حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی برای ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وارد وزارت کشور شد و داوطلب نامزدی در انتخابات شد.

احتمال ثبت‌نام قالیباف قوت گرفت

شنیده‌ها حاکی از آن است که محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی نیز به منظور ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در مسیر وزارت کشور است.

سلیمی ثبت نام کرد

ثبت نام ۸۰ نفر/ حضور پرشمار نمایندگان ادوار در وزارت کشور

اصغر سلیمی، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی جهت ثبت‌نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری وارد ستاد انتخابات وزارت کشور شد و داوطلب نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری شد.

گمانه‌زنی درباره ثبت‌نام مخبر در انتخابات

طبق مشاهدات میدانی، تیم همراه محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری در محل وزارت کشور حضور یافته‌اند، اما تا این لحظه مشخص نیست هدف ثبت‌نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است یا بازدید از روند ثبت نام نامزدهای ریاست جمهوری.

افشار ثبت‌نام کرد

ثبت نام ۸۰ نفر/ حضور پرشمار نمایندگان ادوار در وزارت کشور

علیرضا افشار، معاون سیاسی سابق وزیر کشور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت نام کرد.

رئیس ستاد مدیریت بحران هم آمد

ثبت نام ۸۰ نفر/ حضور پرشمار نمایندگان ادوار در وزارت کشور

امیر محمدحسن نامی، رئیس ستاد مدیریت بحران جهت ثبت‌نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری وارد ستاد انتخابات وزارت کشور شد و نامزد داوطلبی در انتخابات شد.

زاهدی ثبت نام کرد

ثبت نام ۸۰ نفر/ حضور پرشمار نمایندگان ادوار در وزارت کشور

محمدمهدی زاهدی، نماینده سابق مجلس شورای اسلامی برای ثبت‌نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری وارد ستاد انتخابات وزارت کشور شد و مراحل ثبت نام خود را تکمیل کرد.

آمده‌ام ناترازی‌ها را رفع کنم

محمدعلی وکیلی پس از تکمیل ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران، گفت: تصمیم درست یعنی درس گرفتن از گذشته و نه گفتن به اشتباهات. این کشور نیاز به شنیدن، فهمیدن و دخیل کردن مردم در امور با هر طرز تفکری دارد. باید ایران را از خطر زیست پذیری نجات داد و زمینه واگذاری قدرت به متخصصان را تأمین کرد.

این داوطلب نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: آمده‌ام تا رئیس جمهور تمام مردم، آن گونه که هستند باشم نه آن گونه که می‌پسندم. کشور درگیر ناترازی‌های مختلف شده اما مهمترین آن ناترازی در بحث اشتغال است. وقتی کشور گرفتار چالش و ابر چالش است، باید مدیر درست انتخاب شود. آمده‌ام با رفع ناترازی‌ها، ابر چالش‌ها را برطرف کنم.

ضرورت مشارکت مردم در اقتصاد

حجت‌الاسلام مهدی شیخ پس از تکمیل ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: در عرصه اجرا مهمترین امر برای تحقق هر برنامه‌ای مشارکت هر چه بیشتر مردم از طریق شیوه‌های نوین اقتصادی است. در گزینش مدیران ملاک اصلی من برنامه و توان اجرایی آنها خواهد بود.

وی عنوان کرد: اگر دولت‌ها از دست اندازی به ثروت‌های عمومی دست بردارند، می‌توان به پیشرفت اقتصادی کشور امید داشت. برای تحقق ایران پیشرفته مجبور به بهره مندی از علوم مختلف هستیم.

کوهکن در انتخابات ثبت‌نام کرد

ثبت نام ۸۰ نفر/ حضور پرشمار نمایندگان ادوار در وزارت کشور

محسن کوهکن نماینده ادوار مجلس و عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری به منظور ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در وزارت کشور حضور یافت و داوطلب نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری شد.

اشتغال باید مورد توجه باشد

حسین گروسی پس از تکمیل ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران در تشریح مواضع خود، اظهار داشت: عرصه اجرا قطعاً نیازمند افرادی است که بتوانند در حوزه اجرایی تصمیمات صحیح اتخاذ کنند. بنده افتخار داشتم در سمت‌های اجرایی در خدمت ایران اسلامی باشم. از بخشداری و فرمانداری تا مجلس شورای اسلامی اقدام کردم.

وی عنوان کرد: موضوع اشتغال نیاز همگان است و غنی و ضعیف را شامل می‌شود. در بحث تحصیل نیز باید طبق قانون اساسی برای تمام اقشار فراهم شود. امیدوارم بتوانیم در این حوزه‌ها خدمتگزار باشیم.

اقتصاد کشور باید مردمی شود

محمد رویانیان پس از تکمیل فرایند ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران، گفت: باید ایران قوی با تکیه بر مردم بزرگ کشورمان و تاریخ گویای چند هزار ساله کشورمان بنا کنیم.

وی افزود: معتقدم باید نظام مدیریتی کشور تغییر کند. باید اقتصاد کشور کاملاً مردمی شود. معتقد به دولت پاسخگو هستم.

حضور وکیلی در وزارت کشور

محمد علی وکیلی، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی امروز (دوشنبه) جهت ثبت‌نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری وارد ستاد انتخابات وزارت کشور شد و نامزد داوطلبی در این دوره از انتخابات شد.

حضور مهدی شیخ در ستاد انتخابات

حجت‌الاسلام مهدی شیخ، نماینده سابق مجلس شورای اسلامی صبح امروز (دوشنبه) جهت ثبت‌نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری وارد ستاد انتخابات وزارت کشور شد.

سیاست خارجی عزتمندانه را دنبال می‌کنم

وحید جلال‌زاده پس از ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران در تشریح مواضع خود، اظهار داشت: مردم ایران در شرایط کنونی چشم به دولتی بستند که با میثاق با امام راحل پیشرفت همه جانبه و قابل لمس به ویژه در مسائل معیشتی برسد.

وی عنوان کرد: دولت مردم مدار در تلاش خواهد بود تا سیاست خارجی فعال و عزتمندانه را به کار گیرد. افزایش اقتدار و امنیت داخلی و منطقه‌ای و رسیدن به گفتمان مناسب با تمامی کشورهای جهان غیر از دول متخاصم خواهد بود.

نام دولتم را شهادت و ایثار می‌گذارم

حجت‌الاسلام حسن نوروزی، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی که جهت ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری به وزارت کشور آمده بود، در پاسخ به سوال خبرنگار مهر نام دولت خود را شهادت و ایثار نامید.

گروسی وارد ستاد انتخابات شد

ثبت نام ۸۰ نفر/ حضور پرشمار نمایندگان ادوار در وزارت کشور

حسین گروسی، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی صبح امروز (دوشنبه) جهت ثبت‌نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری وارد ستاد انتخابات وزارت کشور شد.

رفع مشکلات کشور شدنی است

اسحاق جهانگیری پس از ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: مردم ایران همواره در پی آزادی و پیشرفت بودند و در تمام این سال‌ها تلاش شد تا این اهداف محقق شود و علی رغم همه تلاش‌ها امروز کشور در شرایط خوبی نیست. حال ایران خوب نیست و تمام دستاوردها نتوانسته احساس بالندگی و رشد اقتصادی را ایجاد کند.

وی عنوان کرد: تا نتوانیم درک مسأله کنیم، در روی همان پاشنه می‌چرخد. به رغم تعدد مشکلات کشور، امکان رفع آنها را محقق می‌دانم. تأمین سلامت، آموزش و امنیت مردم و حفظ محیط زیست و مبارزه با فساد را از مسیر گسترش شفافیت و میدان دادن به پذیرش سوت زنی را پیگیری می‌کنم.

رویانیان داوطلب نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری شد

ثبت نام ۸۰ نفر/ حضور پرشمار نمایندگان ادوار در وزارت کشور

محمد رویانیان، نماینده رئیس سابق پلیس راهور صبح امروز (دوشنبه) جهت ثبت‌نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری وارد ستاد انتخابات وزارت کشور شد و فرآیند ثبت نام خود در انتخابات را تکمیل کرد.

حسن نوروزی به ستاد انتخابات آمد

ثبت نام ۸۰ نفر/ حضور پرشمار نمایندگان ادوار در وزارت کشور

حجت‌الاسلام حسن نوروزی، نماینده سابق مجلس شورای اسلامی به ستاد انتخابات وزارت کشور آمد و داوطلب نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری شد.

مقداری حوصله کنید!

اسحاق جهانگیری در پاسخ به سوال خبرنگار مهر که اسم دولت احتمالی شما چیست، گفت: مقداری حوصله کنید.

مبارزه با فساد باید ادامه یابد

اردشیر مطهری پس از تکمیل ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، گفت: در سه سال دولت مردمی شهید رئیسی دیدیم به ظرفیت‌های داخلی توجه شد و کشور را معطل برجام و برجام‌ها نگه نداشتند و با سیاست خارجی منطقه محور و بهبود ارتباطات با کشورهای متحد، کشور از حالت انزوایی که پس از خروج آمریکا از برجام دچارش شده بود، خارج شد.

وی تاکید کرد: در دولت مردمی سیزدهم با محوریت شهید جمهور فرصت‌ها و بسترهایی ایجاد شده است. ما قطعاً در دولت خدمت بی‌منت از این بستر استفاده خواهیم کرد. مبارزه ریشه‌ای با غول فساد باید بدون خط قرمز و بی‌توجه به قیل و قال اصحاب رانت ادامه پیدا کند.

وحدتی ثبت‌نام کرد

ثبت نام ۸۰ نفر/ حضور پرشمار نمایندگان ادوار در وزارت کشور

محمد وحدتی، نماینده مجلس دهم شورای اسلامی به منظور ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وارد وزارت کشور شد و داوطلب نامزدی در این دوره از انتخابات شد.

رئیس‌جمهور باید مردم‌دار و مقتدر باشد

علیرضا ورناصری پس از تکمیل ثبت نام در فرایند انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران گفت: امروز مردم خواسته‌هایی مبنی بر افزایش کمیت و کیفیت سطوح مدیریتی در سطح عالی کشور دارند. همچنین خواسته تداوم مبارزه با فساد و آن چیزی که امروز به عنوان مشکل در سیستم مدیریتی کشور ما وجود دارد، لذا رئیس جمهوری باید عهده‌دار مسئولیت اجرای کشور باشد که مردم‌دار، مقتدر و عدالت گستر باشد.

این داوطلب شرکت در انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: کشور ما ظرفیت‌های عظیم و متنوعی در ابعاد مختلف دارد و امیدوارم کسی که رئیس جمهور شود مخصوصاً در این ایامی که کشور ما در آن قرار دارد، بتواند با بسیج همه امکانات و توان خود اهداف کشور را به نتیجه برساند.

سنگینی بدنه دولت از دلایل عدم توسعه ما است

علی آذری، پس از ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: رئیس جمهور باید فردی باشد که علم توانمند سازی و اعتماد سازی برای ارتباط میان مسائل کشور را داشته باشد.

این داوطلب نامزدی انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: رئیس جمهور باید بتواند شرایط را به نفع مردم و جامعه مدنی به کار گیرد. سنگینی بدنه دولت از دلایل عدم توسعه ما است و رئیس جمهور باید بتواند چابک‌سازی دولت را در اسرع وقت انجام دهد.

جهانگیری داوطلب نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری شد

ثبت نام ۸۰ نفر/ حضور پرشمار نمایندگان ادوار در وزارت کشور

اسحاق جهانگیری، معاون اول دولت روحانی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

ورود جهانگیری به وزارت کشور

اسحاق جهانگیری معاون اول دولت یازدهم و دوازدهم امروز (دوشنبه) جهت ثبت‌نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری وارد وزارت کشور شد.

مأموریت دولت، تحول و تعامل است

محمدرضا اسکندری پس از ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران، گفت: شرایط کنونی کشور شرایط حساسی است. علی رغم تلاش دولت‌های پیشین و حمایت همیشگی و همه جانبه رهبر معظم انقلاب، کماکان با کاستی‌ها و کمبودها و مأموریت‌های نیمه کاره و نیمه تمام مواجه هستیم.

این داوطلب شرکت در انتخابات ریاست جمهوری گفت: مأموریت دولت تحول و تعامل در این برهه تاریخی بسیار حساس و بزرگ است. این مأموریت با استفاده از مشارکت و ظرفیت‌های مردمی در امر تولید و پیشرفت محقق خواهد شد.

مطهری داوطلب نامزدی در انتخابات شد

اردشیر مطهری برای ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وارد ستاد انتخابات کشور شد و داوطلب نامزدی در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری شد.

جلال‌زاده ثبت‌نام کرد

ثبت نام ۸۰ نفر/ حضور پرشمار نمایندگان ادوار در وزارت کشور

وحید جلال‌زاده، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی صبح امروز (دوشنبه) جهت ثبت‌نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری وارد ستاد انتخابات وزارت کشور شد و ثبت نام خود را تکمیل کرد.

نماینده سابق گرمسار وارد وزارت کشور شد

ثبت نام ۸۰ نفر/ حضور پرشمار نمایندگان ادوار در وزارت کشور

اردشیر مطهری، نماینده سابق مردم گرمسار در مجلس امروز (دوشنبه) برای ثبت‌نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری وارد ستاد انتخابات وزارت کشور شد.

اسکندری ثبت‌نام کرد

محمدرضا اسکندری وزیر جهاد کشاورزی دولت نهم با حضور در ستاد انتخابات کشور، برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.

ثبت نام ۸۰ نفر/ حضور پرشمار نمایندگان ادوار در وزارت کشور

حضور وزیر کشاورزی دولت نهم در وزارت کشور

محمدرضا اسکندری وزیر جهاد کشاورزی دولت نهم برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری، وارد وزارت کشور شد.

باید در صنعت و اقتصاد حرف اول را بزنیم

حمید کریمی پس از ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران در تشریح مواضع خود، اظهار داشت: تا سال گذشته در مدیریت‌های مختلف ارشد وزارت نفت بیشتر در جهت تولید، مدیریت توسعه میادین نفتی داشتم و اکنون بر اساس تکلیف وارد این عرصه شدم و پس از شهادت آیت الله رئیسی، احساس تکلیف کردم وارد این عرصه شوم.

این داوطلب نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: شما مطلع هستید سرشار از منابع ارزی هستیم اما معیشت مردم ما از مردم افغانستان پایین‌تر است. امیدوارم با مدیریت قوی و تیم خوب اقتصادی بتوانیم ذخایر خدادادی را به فعلیت در آوریم تا مردم ما غنی و بهره مند باشند. چرا نباید ما در بحث صنعت و اقتصاد حرف اول را بزنیم؟

نماینده قوچان به وزارت کشور آمد

ثبت نام ۸۰ نفر/ حضور پرشمار نمایندگان ادوار در وزارت کشور

علی آذری، نماینده مردم قوچان در مجلس صبح امروز (دوشنبه) برای ثبت‌نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری وارد ستاد انتخابات وزارت کشور شد و فرایند ثبت نام خود را تکمیل کرد.

راه شهید رئیسی را ادامه می‌دهم

حجت‌الاسلام احمد اکبری پس از تکمیل ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران، گفت: اکنون جمهوری اسلامی به دنبال حل مسائل کشور است اما دستانی پنهان این تورم را به ما تحمیل کرده است و اجازه نمی‌دهیم این وضعیت ادامه پیدا کند. اگر رئیس جمهور شوم، تمام مسئولان دولت شهید رئیسی را ابقاء خواهم کرد و این راه را ادامه خواهم داد.

وی افزود: جوانان ما نباید هرگز به کمک خارجی اعتقاد داشته باشند. ما باید جایگاه مردم ایران را با کمک جوانان قدرتمند ایران اسلامی بالا ببریم. ما می‌خواهیم مردم ایران قدرتمند، ثروتمند و الگو برای جهانیان باشند. مأموریت بزرگ این است که ایران اسلامی را طی ۴ سال به قدرت اول جهان در ابعاد سیاسی، فرهنگی و دفاعی برسانیم.

دولت باید پرکار و ساده‌زیست باشد

حسن کامران دستجردی پس از ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، گفت: بنده در دولت به پاکدستی اعتقاد دارم و ۶ دوره در مجلس بودم. همیشه روی دم کلفت‌های متخلف و کارچاق کن‌ها پا گذاشتم.

این داوطلب نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: دولت باید سخت‌کوش، پرکار و ساده زیست باشد. ساده زیستی به این معنا که باید ببیند مرام فقرا چیست. نمی‌توان شعار عدالت دهیم و سر سفره رنگین بنشینیم.

ثبت نام یک نماینده ادوار دیگر

حمید کریمی، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت نام کرد.

ورود کریمی به وزارت کشور

حمید کریمی، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی صبح امروز (دوشنبه) برای ثبت‌نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری وارد ستاد انتخابات وزارت کشور شد.

لزوم استمرار دیپلماسی عزتمندانه

محمد ناظمی اردکانی بعد از ثبت نام به عنوان داوطلب چهاردهمین دوره انتخابات ریاست وارد جمع خبرنگاران شد و گفت: لازم است برای اینکه مردم طعم شیرین حکمرانی اسلامی را حس کنند، در چارچوب قانون اساسی، ایجاد تحول در نظام حکمرانی کنیم. به اصول ۶ گانه حکمرانی یعنی عدالت ورزی، مشارکت مردم در اداره کشور، پاسخگویی مسئولان، شفافیت، قانونمداری و مبارزه با فساد باید تأکید کرد.

وی ادامه داد: در دولت پیشرو و خدمتگزار، دیپلماسی عزتمند، مقتدر و پویا بدون هیچ گونه وقفه بلکه با تلاش مضاعف با اولویت کشورهای همسایه، جبهه مقاومت و فلسطین ادامه خواهد یافت.

با کارکرد دولت آشنا هستم

سید قاسم جاسمی پس از ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: یکی از دلایلی که به خودم اجازه دادم در این دوره از انتخابات شرکت کنم این است که ما در یک دوره چهار ساله در مجلس شورای اسلامی ناظر بر اعمال دولت بودیم و عضو فراکسیون ایثارگران مجلس بودم و من را به اسم می‌شناسند.

وی افزود: سخنگوی فراکسیون پاسخگویی وزیران و مدیران به نمایندگان مجلس بودم و نسبت به عملکرد افراد بیش از گذشته رسیدگی می‌کردیم. عضو شورای نظارت و شورای گفتگو در بخش خصوصی بودم، لذا نسبت به کارکرد دولت کاملاً آشنایی دارم.

ورناصری ثبت‌نام کرد

ثبت نام ۸۰ نفر/ حضور پرشمار نمایندگان ادوار در وزارت کشور

علیرضا ورناصری، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد.

لزوم اهتمام به انسجام ملی

سیده حمیده زرآبادی پس از تکمیل فرایند ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری، گفت: اولویت دادن به سیاست تنش زدایی جمهوری اسلامی، صلح در جهان و توسعه مردم سالاری در منطقه جزو برنامه‌هایم است.

این داوطلب نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری گفت: اهتمام به انسجام ملی و به حساب آوردن همه گرایش‌ها و سلیقه‌ها، اقوام، مذاهب، طبقات و گروه‌های اجتماعی از برنامه‌هایم است. تعهد، تخصص، شجاعت، شفافیت، اراده به توسعه ایران و اولویت بخشیدن به منافع ملی معیارهایم برای انتخاب افراد در دولت خواهند بود.

ضرورت رونق و توسعه اقتصادی

حسن سبحانی پس از ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران گفت: الزام به اعمال ریاست قوه مجریه را صرفاً از مسیر حداقل اجرای همه اصول قانون اساسی، تنها راه مسالمت آمیزی می‌دانم که می‌تواند مشروط به همدلی و همراهی مردم صبور ایران طی یک برنامه منضبط و نفسگیر میان مدت، نرخ رشد تخریب منجر به عدم تعادل‌های موجود کشور را مقدمتاً کاهش و سپس کنترل نماید.

وی افزود: چنین دستاوردی هرچند نمی‌تواند موضوع تبلیغات قرار گیرد، لکن می‌تواند زمینه‌ساز انعطاف در سیاست و سیاست گذاری رونق و توسعه اقتصادی و در نهایت امید و شادابی اجتماعی باشد.

ناظمی اردکانی ثبت‌نام کرد

ثبت نام ۸۰ نفر/ حضور پرشمار نمایندگان ادوار در وزارت کشور

محمد ناظمی اردکانی، وزیر اسبق تعاون صبح امروز جهت ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری وارد ستاد انتخابات وزارت کشور شد و داوطلب نامزدی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شد.

دومین زن داوطلب نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری کیست؟

ثبت نام ۸۰ نفر/ حضور پرشمار نمایندگان ادوار در وزارت کشور

سیده حمیده زرآبادی، نماینده سابق مجلس شورای اسلامی نیز نامزد داوطلبی در انتخابات ریاست جمهوری شد تا پس از زهره الهیان، به عنوان دومین زن داوطلب نامزدی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری باشد.

جاسمی ثبت‌نام کرد

سید قاسم جاسمی، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی داوطلب نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری شد.

شعارم نجات اقتصاد ایران است

الیاس نادران پس از ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: با شعار نجات اقتصاد ایران در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کردم.

نادران گفت: هیچکدام از احزاب سیاسی و شخصیت‌های سیاسی از بنده دعوت نکردند که بیایم و مدیون هیچکدام نیستم. مستقل از همه جریان‌های سیاسی وارد صحنه شدم و اتکایم بعد از خداوند به مردم است و بنا بر این دارم که رئیس جمهور مردم باشم و نه جریان‌های سیاسی که نظام مدیریتی کشور را بین خودشان دست به دست می‌کنند.

اکبری ثبت‌نام کرد

حجت الاسلام احمد اکبری، نماینده ادوار مجلس خبرگان رهبری در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد.

یک نماینده ادوار مجلس خبرگان به وزارت کشور آمد

حجت الاسلام احمد اکبری، نماینده ادوار مجلس خبرگان رهبری برای ثبت‌نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری وارد ستاد انتخابات وزارت کشور شد.

ثبت‌نام کامران

ثبت نام ۸۰ نفر/ حضور پرشمار نمایندگان ادوار در وزارت کشور

حسن کامران دستجردی، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی صبح امروز (دوشنبه) جهت ثبت‌نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری وارد ستاد انتخابات وزارت کشور شد و در ادامه ثبت‌نام خود را تکمیل کرد.

ثبت نام یک نماینده ادوار مجلس

حسن سبحانی، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با حضور در وزارت کشور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت نام کرد.

ثبت نام ۸۰ نفر/ حضور پرشمار نمایندگان ادوار در وزارت کشور

ورود سبحانی به وزارت کشور

حسن سبحانی، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری وارد ستاد انتخابات وزارت کشور شد.

ورود نادران به ستاد انتخابات کشور

ثبت نام ۸۰ نفر/ حضور پرشمار نمایندگان ادوار در وزارت کشور

الیاس نادران، نماینده سابق مجلس شورای اسلامی برای ثبت‌نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وارد ستاد انتخابات کشور شد و پس از دقایقی ثبت نام خود در انتخابات را تکمیل کرد.

گمانه‌زنی درباره ثبت‌نام نادران

بر اساس شنیده‌ها، الیاس نادران تا دقایقی دیگر در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام خواهد کرد.

گفته می‌شود احتمالاً برخی از افراد امروز برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری به وزارت کشور می‌روند؛ از جمله این افراد «محمدباقر قالیباف»، «مهرداد بذرپاش»، «آیت الله اعرافی»، «محسن رضایی»، «حسن روحانی»، «اسحاق جهانگیری»، «سعید محمد»، «امیرحسین قاضی زاده هاشمی»، «داوود منظور»، «محسن هاشمی»، «صولت مرتضوی»، «مهدی غضنفری»، «محمد مخبر»، «مصطفی پور محمدی» هستند.

تاکنون در مرحله ثبت‌نام از داوطلبان نامزدی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری سعید جلیلی، قدرتعلی حشمتیان، مصطفی کواکبیان، محمدرضا صباغیان، عباس مقتدایی در روز اول و علی لاریجانی، محمود احمدی بی‌غش، محمد خوش چهره و عبدالناصر همتی در روز دوم ثبت‌نام کرده‌اند. ثبت نام کنندگان روز سوم هم هشت نفر بودند؛ احمد رسولی‌نژاد، وحید حقانیان، مسعود پزشکیان، علیرضا زاکانی، حبیب‌الله دهمرده، زهره الهیان، محمدرضا میرتاج‌الدینی و فداحسین مالکی. در روز چهارم ثبت نام که شلوغ ترین روز بود ۲۰ نفر داوطلبی خود را در ستاد انتخابات ثبت کردند. محمد مهدی اسماعیلی، مسعود زریبافان، حسین افشارزاده، حسینعلی قاسمزاده، محمود احمدی نژاد، محمود صادقی، صادق خلیلیان، سیدمحمد مقیمی، محمدحسن قدیری ابیانه، ایرج سفلی شاهوردی، محمد یاری، سیدمجتبی محفوظی، شهریار حیدری، علی صوفی، محمدرضا پورابراهیمی، حسین میرزایی، محمد شریعتمداری، غلامحسین رضوانی، سیدغنی نظری و جلیل جعفری بنه ثبت نام کنندگان روز چهارم بودند.

ثبت نام از داوطلبان نامزدی در انتخابات از پنجشنبه ۱۰ خرداد آغاز شد و در مجموع و طی این ۴ روز، ۱۳۷ نفر برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری مراجعه کردند که ۱۵ نفر خانم و ۱۲۲ نفر آقا بودند، اما جز ۳۷ نفر ثبت نام شده، سایرین به دلیل نداشتن شرایط قانونی از ثبت نام بازمانده‌اند.

در این دوره از انتخابات با توجه به تمهیدات اندیشیده شده، تنها داوطلبانی می‌توانند وارد محل اصلی ثبت نام شوند که واجد شرایط ۱۲ گانه اعلامی از سوی ستاد انتخابات کشور طبق قانون درج شده در اطلاعیه شماره ۱ ستاد انتخابات باشند.

طبق ماده ۳۵ قانون انتخابات ریاست جمهوری کاندیداها هنگام ثبت‌نام باید رجل مذهبی، سیاسی، ایرانی‌الاصل، دارای تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران، مدیر و مدبر، دارای حسن سابقه و امانت و تقوی و مؤمن و معتقد به مبانی جمهوری اسلامی ایران و مذهب رسمی کشور باشند. حداقل سن کاندیداهای انتخابات باید ۴۰ سال تمام شمسی و حداکثر سن آنان نیز ۷۵ سال تمام شمسی در هنگام ثبت‌نام باشد. واجدان شرایط می‌توانند صرفاً با در اختیار داشتن کارت ملی و شناسنامه در انتخابات ریاست جمهوری مشارکت کنند.

معاونان رؤسای قوای سه‌گانه، اعضای شورای عالی امنیت ملی، اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام، مدیر مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه کشور، رؤسای سازمان‌ها، مؤسسات و نهادهای دولتی و مؤسسات و نهادهای عمومی غیردولتی در سطح ملی، فرماندهان عالی نیروهای مسلح با جایگاه سرلشکری و بالاتر، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در سطح کشور، استانداران، شهرداران شهرهای بالای ۲ میلیون نفر جمعیت و اشخاص، مقامات و مدیران هم‌طراز مناصب فوق به تشخیص شورای نگهبان رجال مذهبی و سیاسی هستند.

مرحله ثبت نام از داوطلبان تا ساعت ۱۸ دوشنبه ۱۴ خرداد ماه ادامه خواهد یافت.

فرآیند انتخابات ریاست جمهوری به فرمان وزیر کشور از ۶ خردادماه آغاز و اولین جلسه هیأت‌های اجرایی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، صبح روز دوشنبه ۷ خرداد ماه به ریاست «احمد وحیدی» وزیر کشور تشکیل شد. وزیر کشور ۹ خرداد، اعضای ستاد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری را منصوب کرد.

به گزارش مهر، تبلیغات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری از ۲۳ خردادماه آغاز می‌شود و تا صبح ۷ تیرماه ادامه خواهد داشت، چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه ۱۴۰۳ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

گزارش مهر از روز چهارم ثبت نام در ستاد انتخابات کشور
گزارش مهر از روز سوم ثبت نام در ستاد انتخابات کشور
گزارش مهر از روز دوم ثبت نام در ستاد انتخابات کشور
گزارش مهر از روز اول ثبت نام در ستاد انتخابات کشور

در حال تکمیل

کد خبر 6126374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۴
      1 0
      ۴۵ اصولگراو۱۷ اصلاح طلب احساس تکلیف کردند!!!!