۱۴ خرداد ۱۴۰۳، ۸:۲۹

استاد حوزه علمیه:

عقلانیت از مصادیق اصلی مکتب امام راحل بود

عقلانیت از مصادیق اصلی مکتب امام راحل بود

شهرکرد-استاد حوزه علمیه در چهارمحال و بختیاری گفت: یکی از دلایل گفتگوی صادقانه و شفاف امام خمینی (ره) با مردم و طرح مشکلات، عقلانیت مکتب امام (ره) بود.

حجت الاسلام والمسلمین علی یوسفی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: امام خمینی (ره) طراح یک مکتب سیاسی برآمده از قرآن کریم بودند و تمام سخنان امام راحل و مقام معظم رهبری در طول ۴۵ سال عمر انقلاب اسلامی، نشأت گرفته از این کتاب الهی بوده است.

استاد حوزه علمیه شهرستان اردل با بیان اینکه در مکتب امام خمینی (ره) سیدالشهدای خدمت و حاج قاسم‌ها پرورانده شدند تصریح کرد: امروز شهدای ما شاگردان مکتب امام راحل هستند که درس اخلاق و مهندسی و تخصصی را برای پیشبرد اهداف اسلام آموختند و با ایثار و اخلاص خود انقلاب اسلامی را برای کل دنیا صادر می‌کنند و مظلومانه مورد حمله تروریستی قرار می‌گیرند.

وی عقلانیت را جزو مصادیق اصلی مکتب امام راحل برشمرد و افزود: جمهوری اسلامی مخالف مذاکره نبوده و هیچگاه طرفدار و آغاز کننده جنگ نیز نبوده است.

استاد حوزه علمیه شهرستان اردل خاطرنشان کرد: استقلال و آزادی را امام راحل برای ما به یادگار گذاشتند چون ایشان می‌خواستند ملت ایران آقایی بکند و کسی بالای سر او نباشد.

کد خبر 6126392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha