۱۴ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۱۹

وحدتی پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری؛

توسعه فرهنگی و سیاسی و اقتصادی کشور را فراهم خواهم کرد

توسعه فرهنگی و سیاسی و اقتصادی کشور را فراهم خواهم کرد

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه فرهنگی و سیاسی و اقتصادی کشور را فراهم خواهم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد وحدتی نماینده مجلس دهم شورای اسلامی پس از ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران در تشریح مواضع خود اظهار داشت: در آستانه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران اسلامی بر خود فرض دانستم تا با حضور در ستاد انتخابات کشور جهت ثبت نام به عنوان نامزد، در مقابل ملت شهید پرور سر تعظیم فرود آورم.

وی بیان کرد: مقاومت مردم عزیز چهره استکبار جهانی خبیث را برای دنیا آشکار ساخته و خون جدیدی بر پیکره وجدان‌های بیدار دمیده شده است. جوانان عالم حتی در چند قدمی کاخ سفید علیه استکبار جهانی قیام کردند.

این داوطلب ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: ما با توسعه دیپلماسی بین المللی و ارتباط با تمام کشورهای جهان به جز اسراییل منحوس موجبات توسعه فرهنگی، سیاسی و اجتماعی گشته و با محو باقیمانده تحریم‌ها باعث تقویت حرکت‌های نوپدید جهان برای مبارزه با استکبار جهانی خواهیم شد.

وحدتی اضافه کرد: با مبارزه بی امان با فساد اقتصادی و اداری و با نهادینه کردن ضابطه و قانون و شفاف سازی در تمام امورات کشور عدالت را برای همه فراهم نموده و جهت حل مشکلات موجود در جامعه مخصوصاً مشکلات معیشتی و بیکاری تلاش خواهیم کرد و این امر با حضور پای صندوق‌های رای عملی خواهد شد.

بر اساس این گزارش، ثبت نام داوطلبان نامزدی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران در آخرین روز مهلت ثبت نام‌ها، از ساعت ۸ صبح امروز در ستاد مرکزی انتخابات وزارت کشور آغاز شد.

مرحله ثبت نام از داوطلبان تا ساعت ۱۸ امروز (دوشنبه ۱۴ خرداد ماه) ادامه خواهد یافت.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۸ تیر ماه برگزار خواهد شد.

کد خبر 6126628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha