۱۴ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۲۷

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل:

شاهکار بزرگ امام راحل تشکیل حکومت اسلامی بود

شاهکار بزرگ امام راحل تشکیل حکومت اسلامی بود

مشگین شهر_مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: شاهکار بزرگ امام راحل همانند پیامبر اکرم (ص) تشکیل حکومت اسلامی بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین علیی ظهر یکشنبه در مراسم بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران که در مصلی امام خمینی مشگین شهر برگزار شد اظهار کرد: شاهکار بزرگ امام راحل تشکیل حکومت اسلامی ایران بود و هدف امام راحل همانند پیامبر اکرم (ص) تشکیل حکومت اسلامی می‌دانست.

وی افزود: به فرموده امام خمینی امام حسین (ع) نیز برای تشکیل حکومت قیام کردند و هدف غایی اسلام هم تشکیل حکومت اسلامی بود و اسلام بدون حکومت زمانی ندارد.

حجت الاسلام علیی در مراسم سالگرد رحلت امام خمینی (ره) بیان کرد: امام شناسنامه ملت ایران اسلامی و شخصیت کم‌نظیر احیاگر اسلام ناب محمدی است.

وی با بیان اینکه امام راحل به عنوان یک شخصیت مذهبی بود بیان کرد: در آخرین لحظات عمر باقی مانده امام راحل به صدای اذان واکنش نشان دادند و به ندای خدا لبیک گفتند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل به وعده عملیات صادق اشاره و افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران در منطقه غرب آسیا به عنوان قدرت برتر شناخته شده بود ولی بعد از سیلی وعده صادق در کل دنیا نظام جمهوری اسلامی ایران به عنوان قدرت برتر جهان شناخته شد که این وعده صادق بعد از ۴۵ سال سیلی بر استکبار زدن که نتیجه گفتمان امام راحل بود که فرمودند: امریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و اینک شاهد این وعده صادق هستیم.

حجت الاسلام علیی به تشییع بی نظیر ۵ میلیونی آیت الله رئیسی اشاره کرد و تصریح کرد: این نشان از قدردانی مردم از شهید جمهور را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه تمام ملت ایران در دوم خرداد حماسه بپا کردند افزود: مردم انقلابی ایران در ۸ تیر هم باید حماسه بیافرینند و وظیفه عموم مردم است که مدیون این شهید جمهور نباشیم و ما نباید اجازه بدهیم که دشمنان جمهوری اسلامی ما را مایوس کنند.

حجت الاسلام علیی گفت: ۸ تیر، لیله القدر ۴ ساله دولت است که سرنوشت کشورمان مشخص می‌شود تعیین یک فرد برای ریاست جمهوری خیلی مهم است بنابراین باید ۸ تیر فردی را انتخاب کنیم که ادامه دهنده تفکر شهید جمهور باشد و مردم فهیم ایران به کسی که با تفکر شهید جمهور مخالف هستند رای نخواهند داد.

وی افزود: ما در معرض امتحان بزرگ قرار گرفته‌ایم که با حضور پرشور در انتخابات با بصیرت مردم و دقت خدا بهترین رئیس جمهور را انتخاب خواهیم کرد.

کد خبر 6126634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha