۱۴ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۴۷

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله شیراز:

راه امام توسط رهبری حکیم و فرزانه ادامه دارد

راه امام توسط رهبری حکیم و فرزانه ادامه دارد

شیراز - فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله شیراز گفت: امروز به برکت انقلاب شاهد مردم سالاری دینی، فرهنگ عاشورایی و احیای معارف دینی هستیم و راه امام نیز توسط رهبری فرزانه و حکیم ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ غلامعلی احمدی جابری پیش از ظهر دوشنبه در آئین گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) که به همت سپاه ناحیه محمد رسول الله شیراز در مسجد خاتم الانبیا شهرک گلستان برگزار شد ابتدا بیان کرد: با وجود گذشته سه چهار دهه از ارتحال امام (ره) یاد و خاطر او همچنان زنده است و راهش توسط رهبری حکیم و فرزانه ادامه دارد.

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله شیراز با بیان اینکه توصیه رهبر انقلاب این است که به زنده نگه داشتن یاد و خاطر امام خمینی، بپردازیم افزود: جهان امروز شاهد است که پیام امام راحل به گوش همگان رسیده و وظیفه ما است که با تأمل و ژرف‌اندیشی رسالت امام را ادامه بدهیم.

وی با نام بردن از رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی به عنوان کسی که احیاگر گفتمان و راه امام خمینی بود گفت: وی حقیقتاً پرورش یافته مکتب اصیل معمار کبیر انقلاب بود و در نهایت نیز در این جان شیرین خود را تقدیم نظام و اسلام کرد.

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله شیراز در پایان با اشاره به دستاوردها و آرمان‌های رهبر فرزانه و فقید انقلاب، خمینی کبیر گفت: یکی از برکات انقلاب احیای مردم سالاری دینی و زنده نگه داشتن فرهنگ عاشورایی و معارف دینی است که امروز نیز ثمرات آن را می‌بینیم و با وجود شهادت آیت الله رئیسی سریع مقدمات برگزاری انتخابات فراهم می‌شود که این‌ها علاوه بر برکات انقلاب نشانگر ادامه راه امام توسط رهبری فرزانه و حکیم و جانشینی شایسته برای امام راحل در کشور است.

سرهنگ احمدی جابری در پایان حضور گسترده مردم پای صندوق‌های رأی در انتخابات ۸ تیر و انتخاب همراه با بصیرت گزینه اصلح را سبب تثبیت نظام و خط بطلانی بر توطئه‌های دشمن دانست.

کد خبر 6126750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha