انفجار میدان مین قسام به روی نظامیان صهیونیست

انفجار میدان مین قسام به روی نظامیان صهیونیست

گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) از انفجار میدان مین در غرب رفح به روی گروهی از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی و هلاکت و زخمی‌شدن آنان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، عملیات‌های گروه‌های مقاومت فلسطین در دویست‌وچهل‌ویکمین روز از آغاز عملیات طوفان الاقصی همچنان ادامه دارد.

گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) اعلام کرد که مبارزان این گردان‌ها میدان مینی را در محله «تل السلطان» واقع در غرب شهر رفح در جنوب نوار غزه به روی گروهی از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی منفجر کرده‌اند.

بر اساس اعلام گردان‌های قسام، این میدان مین در موضع گردان شهید محمد ابوشماله متمرکز شده بودند و پس از انفجار این میدان مین شماری از آنان به هلاکت رسیده و شمار دیگری نیز زخمی شده‌اند.

همچنین گردان‌های قسام اعلام کرد که گروهی از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی را در پشت کالج دانشگاهی در جنوب محله «الصبره» واقع در شهر غزه هدف حملات خمپاره‌ای قرار داده است.

گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) نیز بیان کرد که نظامیان و جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی را در اطراف «تل زعرب» در غرب شهر رفح با خمپاره سنگین مورد حمله قرار داده است.

گردان‌های «المجاهدین» نیز از حمله خمپاره‌ای مبارزان این گردان‌ها به نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در محور «نتساریم» خبر داد.

کد خبر 6126753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha