۱۴ خرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۳۴

منظور:

گفتمان شهید رییسی امیدآفرینی بود

گفتمان شهید رییسی امیدآفرینی بود

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری گفت: گفتمان شهید رییسی اخلاق مدارانه بود.این گفتمان قرائت جدیدی از امید آفرینی است.

گزارش خبرنگار مهر داوود منظور رئیس سازمان برنامه بودجه پس از تکمیل فرایند ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران گفت: اقتصاد ایران سه سال پیاپی رشد بالای ۵ درصد را تجربه می‌کند، موانع تولیدی برداشته شده است و شروع کسب و کار برای آحاد مردم تسهیل می‌شود.

وی افزود: در سنت رئیسی نیروهای مسلح قدرتمندانه عملیات وعده صادق را به اجرا در می‌آورند و خانه عنکبوت را در هم می‌کوبند.

وی افزود: سنت و گفتمان شهید رئیسی اخلاق مداری صرف وعده خستگی ناپذیری کارآمدی عدالت محوری خدمت جهادی فتح قله‌های پیشرفت تا رسیدن به قله شهادت است.

منظور تصریح کرد: این گفتمان قرائت جدیدی از امید آفرینی، وحدت ملی، دیپلماسی اقتدار و عزت، مردم محوری، مدیریت جهادی، تحولگرایی، ترکیب دیپلماسی و میدان و آرمانگرایی انقلابی است.

وی افزود: این گفتمان پایانی بر ترس‌های خود ساخته، شیشه‌های دودی، گروگان دادن اقتصاد به دست تحریم‌گران و تاراج هفت تپه‌ها و هپکوها است. گفتمان شهید رئیسی راه سومی را برای پیشرفت معرفی می‌کند که نه از جاده‌های شرق و غرب بلکه از بزرگراه ولایتمداری می‌گذرد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: در گفتمان شهید رئیسی دولت میدانساز است و میدان را به دشمن واگذار نمی‌کند مسائل را تا حل نکند رها نمی‌کند و با تدبیر و عقلانیت به مصرف مشکلات می‌رود.

کد خبر 6126889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha