۱۴ خرداد ۱۴۰۳، ۱۸:۳۲

مرتضوی پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری؛

دولت سیزدهم توانست موتور اقتصاد ایران را به حرکت درآورد

دولت سیزدهم توانست موتور اقتصاد ایران را به حرکت درآورد

وزیر کار تعاون و رفاه اجتماعی گفت: علی رغم همه مشکل تراشی ها دولت سیزدهم توانست موتور اقتصاد ایران را به حرکت درآورد.

به گزارش خبرنگار مهر، صولت مرتضوی وزیر کار و رفاه اجتماعی پس از تکمیل فرایند ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران گفت: به روز رسانی و تقویت یارانه‌ها تحرک در اشتغال کاهش بیکاری ارتباط مؤثر و عزتمندان با دنیا خصوصاً همسایگان نتیجه و گواه تلاش‌های شبانه روزی همکارانم در دولت مردمی است.

وی افزود: حالا ایران اسلامی و انقلابی در گام دوم با توکل به خدا، اعتماد به توانمندی خود و با اتکا به مردم و قانون اساسی در جایگاهی است که می‌تواند با قدرت و مقاومت راه خود را در اقتصاد جهان باز کند. اما بدانیم بگوییم و بپذیریم که تنها راه ورود و حرکت در نظم نوین جهانی با اقتصادی در خور نام ایران جهش تولید با مشارکت مردم است. رئیس جمهور باید پرچمدار تولید باشد.

وی افزود: مردم عزیز در این روزها اسم شهید رئیسی را بیش از گذشته شنیدید اما بدانید که رسم رئیسی اهتمام به تولید و اشتغال و توجه به محرومان در بستر عدالت اجتماعی بوده است و شاخص‌های رشد اقتصادی موید راه و حرکت پربرکت آن شهید بزرگوار است.

وی افزود: مردم ایران با کوله باری از تجربه در سطوح مختلف مدیریتی کشور آمده‌ام تا به رسم رئیسی و با علم و دانش اساتید، انگیزه جوانان، خلاقیت نخبگان، همت کارگران توانمندی بانوان فرهیخته، تجربه بازنشستگان و با تکیه بر نقشه راه و گفتمان امام و رهبری پرچم تولید را بر بلندای ظرفیت‌های بی‌نظیر میهن اسلامی برافرازم.

مرتضوی تصریح کرد: امروز از مرحله سازندگی در حال توسعه بودن فوریت‌های رفاهی و دیپلماسی لبخند عبور کردیم و پس از وعده صادق و شوکت جبهه مقاومت جهان شاهد عزت ایران است.

کد خبر 6126908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha