۱۴ خرداد ۱۴۰۳، ۲۱:۴۲

معاون قوه قضائیه:

تفکر امام خمینی منشا خیزش دانشجویان جهان در دفاع از مردم غزه است

تفکر امام خمینی منشا خیزش دانشجویان جهان در دفاع از مردم غزه است

کرمانشاه- معاون توسعه و شوراهای حل اختلاف قوه قضائیه گفت: خیزش دانشجویان آمریکا و اروپا در دفاع از مردم مظلوم غزه نشات گرفته از تفکر امام خمینی (ره) است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام هادی صادقی عصر دوشنبه در مراسم سالروز ارتحال امام خمینی (ره) که با حضور مسئولان استانی و مردم ولایتمدار و شهیدپرور کرمانشاه در مسجد النبی (ص) کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: آزادی‌خواهان در سراسر جهان راه مقاومت و مبارزه در برابر ظلم و استکبار را از امام خمینی (ره) آموختند.

وی افزود: امام خمینی (ره) تربیت شده مکتب اهل بیت و معصومین (ع) بود، تربیت شده‌ای که خود را تماماً وقف این مکتب کرد.

معاون توسعه و شوراهای حل اختلاف قوه قضائیه ادامه داد: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی مسیر خدا را اصل قیام خود در برابر طاغوت قرار داده بود و این اصل تا پیروزی انقلاب اسلامی ادامه داد.

حجت الاسلام صادقی بیان کرد: امام راحل بر مبنای همین اصل جنگ تحمیلی را مدیریت کرد و در برابر ظلم ایستاد تا پیروز شویم.

وی خاطر نشان کرد: دشمنان این مرز و بوم از تفکر امام خمینی (ره) هراس دارند و جرأت تعدی به خاک ایران اسلامی را ندارند چرا که می‌دانند شکست سختی نصیب آنها خواهد شد.

حجت الاسلام صادقی تصریح کرد: امروز می‌بینیم که آزادی‌خواهان در سراسر دنیا در سایه همین تفکر امام راحل در مقابل ظلم استکبار جهانی ایستادگی می‌کنند و در برابر ظلم سکوت می‌کنند.

وی نمونه ایستادگی در برابر ظلم و دفاع از حق مظلوم را خیزش دانشجویان آمریکا و اروپا در دفاع از مردم مظلوم غزه در برابر جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت‌های سران استکبار جهانی از این رژیم کودک‌کش دانست.

کد خبر 6126953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha