در ادامه مخالفت‌ها با سفر قاتل کودکان فلسطینی به آمریکا مطرح شد؛

نتانیاهو در کنگره آمریکا سخنرانی می‌کند

نتانیاهو در کنگره آمریکا سخنرانی می‌کند

رسانه‌های آمریکایی گزارش دادند که به دعوت نمایندگان دموکرات و جمهوریخواه آمریکا، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای سخنرانی در روز سیزدهم ماه جاری میلادی در کنگره آمریکا آماده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، رسانه‌های آمریکایی گزارش دادند که نخست‌وزیر رژیم کودک کش صهیونیستی برای سخنرانی در کنگره آمریکا دعوت شده است.

پایگاه خبری المیادین به نقل از رسانه‌های آمریکایی گزارش داد که به دعوت نمایندگان دموکرات و جمهوریخواه آمریکا، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای سخنرانی در روز سیزدهم ماه جاری میلادی در کنگره آمریکا آماده می‌شود.

در عین حال، رسانه‌های عبری زبان گزارش دادند که بنیامین نتانیاهو با صدور بیانیه‌ای اعلام کرده که موعد زمانی سخنرانی وی در برابر نمایندگان کنگره آمریکا هنوز مشخص نشده است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، انتشار خبر سفر نتانیاهو به واشنگتن در شرایطی از سوی نشریه آمریکایی پلتیکو و پانچ بال نیوز (Punchball News) منتشر شده، که اسرائیل تحت فشار افکار عمومی جهانی برای پذیرش آتش بس دائمی در نوار غزه است.

از سوی دیگر، دعوت از نخست وزیر اشغالگر به سفر به آمریکا با مخالفت نمایندگان آمریکایی از جمله سناتور برجسته آمریکایی برنی سندرز مواجه شده که با ابراز مخالفت از این دعوت، آن را «روز غم انگیز» توصیف کرد و گفت: «نتانیاهو جنایتکار جنگی است».

کد خبر 6127016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha