۱۵ خرداد ۱۴۰۳، ۹:۵۷

ارشد نظامی ارتش در هرمزگان:

امام خمینی(ره) اسلام را در جهان معاصر زنده کرد

امام خمینی(ره) اسلام را در جهان معاصر زنده کرد

بندرعباس- ارشد نظامی ارتش در هرمزگان گفت: نهضت حضرت امام خمینی (ره) آغاز کننده انقلابی بود که موجب زنده شدن اسلام در جهان معاصر شد و بسیاری از معادلات اسلام ستیزان را بر هم زد.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر دریادار دوم جلیل مقدم صبح سه شنبه در آئین بزرگداشت ارتحال امام و شهدای ۱۵ خرداد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان، اظهار کرد: نهضت حضرت امام خمینی (ره) آغاز کننده انقلابی بور که موجب زنده شدن اسلام در جهان معاصر شده است و بسیاری از معادلات اسلام ستیزان را بر هم زده است.

وی افزود: با توجه به تغییراتی که انقلاب اسلامی ایران در معادلات جهانی و برنامه‌های جهانخواران ایجاد کرد، استکبار جهانی از همان بدو پیروزی انقلاب اسلامی ایران با تمام قوا خود را ملزم از بیم بردن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرد.

امیر مقدم اظهار کرد: طی سال‌هایی که از عمر انقلاب اسلامی گذشته است بارها دیده‌ایم که حضور امامین انقلاب چه تأثیری داشته است و مکرراً موجب نجات کشتی نظام اسلامی در دریاهای طوفانی و تلاطم‌های سیاسی و نظامی شده است.

ارشد نظامی ارتش در استان هرمزگان، ادامه داد: یکی از تدابیر مهم امام، تدبیری بود در فروردین ۵۷ داشتند که روزی را به عنوان روز ارتش مشخص و نامگذاری کردند، این اقدام بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران موجب تضمین ثبات انقلاب اسلامی شد.

وی خاطرنشان‌کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران از انقلاب تاکنون رشادت‌های بسیاری برای دفاع از کشور از خود نشان داده است و در روزهای نخست آغاز جنگ تحمیلی این نهاد مکتبی و ارزشی تنها سپر انقلاب اسلامی در دفاع از وطن در مقابل ارتش تا بن دندان مسلح بعث بود.

جانشین قرارگاه مقدم جنوب نداجا تاکید کرد: حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری ناخدایان نجات کشتی انقلاب هستند و با نبوغ درایت آن‌ها کشور از فتنه‌ها سلامت عبور کرده و به سوی قله حرکت می‌کند.

وی تصریح کرد: به زعم کارشناسان غربی حاصل ماه‌ها برنامه‌ریزی و تلاش مجرب‌ترین کارشناسان با دو ساعت سخنرانی رهبر ایران از بین می‌رود و این نشان از نگاه حکیمانه فرمانده معظم کل قوا به مسائل و از مصادیق رهبری عزتمندانه در نظم نوین جهانی است.

کد خبر 6127056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha