۱۵ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۱۱

استاندار چهارمحال و بختیاری:

مرکز پرتودهی گاما در چهارمحال و بختیاری تقویت می‌شود

مرکز پرتودهی گاما در چهارمحال و بختیاری تقویت می‌شود

شهرکرد-استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در جریان سفر محمد اسلامی از مرکز پرتودهی گاما در شهرکرد بازدید به عمل آمد و توصیه‌های لازم برای تقویت و توسعه این مرکز عنوان شد.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلی حیدری صبح سه‌شنبه در دیدار رئیس سازمان انرژی اتمی کشور با نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: در جریان سفر محمد اسلامی از مرکز پرتودهی گاما در شهرکرد بازدید به عمل آمد و توصیه‌های لازم برای تقویت و توسعه این مرکز عنوان شد.

وی با اشاره به اینکه پرسنل این مرکز باید مورد توجه قرار گیرند، ادامه داد: محصولاتی چون سیب‌زمینی و پیاز در چهارمحال و بختیاری کشت می‌شود که بعضاً مازاد آن روی دست کشاورزان باقی می‌ماند، لذا با استفاده از مرکز پرتودهی گاما می‌توان برای جلوگیری از فساد این محصولات استفاده کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تعداد قابل توجهی از پروژه‌های این استان راکد بود اما در سفر اول ریاست جمهور به استان، دستورات وی و اعتباراتی که برای پروژه‌های نیمه‌تمام پیش‌بینی شد، برخی از پروژه‌ها افتتاح شد و برخی در شرف افتتاح هستند، این طرح‌ها عموماً در حوزه جاده‌ها، راه‌آهن، تأمین آب شرب پایدار و… هستند.

حیدری عنوان کرد: چهارمحال و بختیاری با ثبت مشارکت بیش از ۵۰ درصد ازجمله استان‌های پیشتاز در زمینه انتخابات مجلس شورای اسلامی بود و امید است انتخابات آینده نیز شاهد حضور حماسی مردم باشیم.

کد خبر 6127166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha