۱۵ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۰۸

رییس عقیدتی سیاسی ارتش:

«استقلال» یادگار امام خمینی (ره) برای ملت ایران است

«استقلال» یادگار امام خمینی (ره) برای ملت ایران است

دامغان- رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به برکات انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) گفت: استقلال یادگار امام (ره) برای ملت ایران است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباس محمد حسنی ظهر سه شنبه در آئین بیست و هشتمین یادواره ۷۲ شهید شهر دیباج به میزبانی مصلای امام خمینی (ره) این شهر اظهار داشت: با گذشت ۳۵ سال از رهبری انقلاب، هوشمندی و درایت و آینده نگری و سخنان ارزشمند و کوبنده خواب را از دشمنان می‌گیرد و نقشه‌های بد خواهان نظام یکی پس از دیگری نقش بر آب می‌شود.

وی به شخصیت جهادی، مردمی و انقلابی رئیس جمهور شهید سید ابراهیم رئیسی پرداخت و گفت: شهادت شهید جمهور رئیسی یک مصیبت غیر قابل جبران برای ملت ایران بود که با شهادت ایشان همه ملت سوختند و عزادار شدند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های شهید رئیسی در حوزه سیاست خارجی این بود که دیپلماسی التماسی را به دیپلماسی انقلابی تغییر داد و با این کار چهره جمهوری اسلامی ایران را در سطح بین‌المللی افزایش داد اضافه کرد: شهید جمهور رئیسی پرورش یافته مکتب امام خمینی (ره) و رهبر فرزانه انقلاب بوده و در طی حضور در مناصب مختلف در قوه قضائیه؛ مجریه و تولیت آستان قدس رضوی منشأ خدمات ارزنده و شایسته و با هدف خدمت به مردم و به ویژه محرومان جامعه همراه بوده است و خودش را وقف مردم کرده بود.

محمد حسنی از امام راحل به عنوان شخصیتی جهانی یاد و گفت: همراهی ملت با امام خود ثمره استقلال را به یادگار گذاشت و ایشان توانست با تکیه بر خدا و پشتیبانی ملت ایران رژیم پهلوی و ایادی آنان را به زباله دان تاریخ بفرستد و عزت و استقلال را به ارمغان بیاورد.

کد خبر 6127239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha