۱۵ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۴۴

سرلک به پرسپولیس بازگشت/ عمری در ملوان ماند

سرلک به پرسپولیس بازگشت/ عمری در ملوان ماند

میلاد سرلک هافبک - سرباز تیم فوتبال ملوان با پایان دوران خدمت مقدس سربازی به پرسپولیس بازگشت.

به گزارش خبرنگار مهر، میلاد سرلک و محمد عمری هافبک و مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر، جهت گذراندن خدمت مقدس سربازی از تیم پرسپولیس جدا شدند و پس از تأیید از سوی کادر فنی تیم ملوان به این باشگاه پیوستند.

با پایان فصل و با توجه به کسری خدمت میلاد سرلک، این بازیکن با گذراندن دوران مقدس سربازی از تیم ملوان جدا شد و با توجه به قراردادی که با باشگاه پرسپولیس دارد با شروع تمرینات این تیم، همراه با سایر سرخ‌پوشان به تمرین خواهد پرداخت.

محمد عمری دیگر بازیکن - سرباز پرسپولیس، همچنان در تیم ملوان خواهد ماند و تا پایان دوران خدمت مقدس سربازی پیراهن سفید این تیم را بر تن خواهد کرد.

محمدرضا سلیمانی که این فصل ۸ گل برای ملوان به ثمر رساند و عملکرد خیلی خوبی در ترکیب این تیم داشت هم با پایان دوران مقدس سربازی از جمع شاگردان مهدی تارتار جدا شد.

کد خبر 6127290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی US ۰۷:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۶
      0 3
      تازه از دست یکی مثل اسماعیلیفر راحت شدیم دوباره سرلک برگردد که مدام توپها را نزدیک دروازه پرسپولیس لو بدهد و ما را استرس سنگین بدهد...مگر درخواست اروپایی ندارد زودتر برود شاید در جام جهانی بعدی بازی کند.؟!
    • معینی IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۶
      0 0
      پرسپولیس با وجود داشتن اسد بیگی و ریگی میخواد سرلک رو چیکار که یه نیم فصل هم مدام تو تیمی مثل ملوان تو نیمکت بوده. پرسپولیس با توجه به اینکه تو آسیا بازی میخواد بکنه باید بازیکن خوب درجه یک بکیره