۱۵ خرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۴۳

لیگ ملت‌های والیبال - ژاپن

تاکاهاشی: ایران بازیکنان سطح بالای زیادی دارد

تاکاهاشی: ایران بازیکنان سطح بالای زیادی دارد

دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ژاپن گفت: مقابل ایران بازی خیلی سریعی داشتیم. این تیم بازیکنان سطح بالای زیادی دارد و رقیب آسیایی ما است.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، هفته دوم مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها ۲۰۲۴ از امروز (سه‌شنبه ۱۵ خرداد) در شهرهای کوکورا ژاپن (گروه سوم) و اوتاوا کانادا (گروه چهارم) آغاز شد و با ۳۲ مسابقه در مدت ۶ روز تا ۲۰ خرداد پیگیری خواهد شد.

مردان والیبال ایران از ساعت ۱۳:۵۰ دقیقه امروز (سه‌شنبه ۱۵ خرداد) در نخستین بازی هفته دوم خود و سومین مسابقه شهر کوکورا به مصاف ژاپن رفتند و سه بر صفر مغلوب حریف شدند.

ران تاکاهاشی پس از این دیدار اظهار کرد: مقابل ایران بازی خیلی سریعی داشتیم. من یک هفته است که به تیم ملی ملحق شده‌ام. چند روز با تیم تمرین کردم و حالا مقابل ایران بازی کردیم. ایران بازیکنان سطح بالای زیادی در تیم خود دارد و رقیب آسیایی ما است. این تیم خوب بازی کرد و به نظر من در همه بخش‌ها عالی بود اما ما حسمان بهتر بود و پیروز این مسابقه شدیم و من از این برد خوشحالم.

وی ادامه داد: خیلی هیجان زده هستم. بازیکنان جوانی داریم که خوب بازی می‌کنند و تکنیک خوبی دارند. از طرفی کمی می‌ترسم که آن‌ها زیاد رشد کنند. ولی ما باید برای بازیکنان جوان ایران هم آماده باشیم.

کد خبر 6127313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha