۱۵ خرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۴۰

اوج هیجان در لیگ یک فوتبال؛

فجر برای صعود به دنبال پیروزی بر مس سونگون و لغزش چادرملو است

فجر برای صعود به دنبال پیروزی بر مس سونگون و لغزش چادرملو است

شیراز - فجر شهید سپاسی شیراز در هفته سی و چهارم لیگ دسته اول فوتبال، فردا در ورزشگاه حافظیه میزبان مس سونگون خواهد بود تا با پیروزی بر حریف شانس خود برای صعود به لیگ برتر را بالا ببرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال فجر شهید سپاسی در هفته ماقبل پایانی چهارشنبه در یک بازی خانگی در شیراز میزبان مس سونگون خواهد بود.

فجر که با باخت سنگین سه بر صفر در هفته گذشته مقابل چادرملوی اردکان، رقیب مستقیم خود در راه صعود به لیگ برتر، شانس خود را برای صعود به لیگ برتر کمتر از قبل می‌بیند در حالی راهی این مسابقه خواهد شد که همچنان به صعود امیدوار است و برای کسب سه امتیاز پای به ورزشگاه حافظیه خواهد گذاشت.

زردپوشان شیرازی که در بازی رفت فصل جاری لیگ دسته یک فوتبال کشور با نتیجه خوب سه بر صفر در خانه مس سونگون به پیروزی دست یافته بودند، از سی و دو مسابقه قبلی خود با کسب ۶۷ امتیاز و تفاضل گل مثبت ۲۸، ۲۰ برد، هفت تساوی و پنج شکست را تجربه کرده‌اند.

شاگردان مهدی رجب زاده در هفته سی و چهارم و پایانی لیگ آزادگان کشور در روز دوشنبه ۲۱ خردادماه ساعت ۱۹:۴۵ در جم به مصاف پارس جنوبی خواهند رفت.

گفتنی است با توجه به قطعی شدن صعود تیم فوتبال خیبر خرم آباد به لیگ برتر، کار برای صعود یکی از دو تیم فجر یا چادرملو به هفته‌های پایانی کشیده شده و حساسیت به نقطه اوج خود خواهد رسید؛ کمااینکه با رقم خوردن یک سری نتایج حتی ممکن است تکلیف همه بالانشین‌ها برای قهرمانی و صعود در همین هفته پیش‌رو یعنی فردا مشخص شده و چیزی برای هفته پایانی باقی نماند.

کد خبر 6127349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha