۱۶ خرداد ۱۴۰۳، ۹:۲۰

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی خبر داد؛

انهدام باند قاچاق مواد مخدر با کشف ۲۸۰ کیلو شیشه در محور ارومیه

انهدام باند قاچاق مواد مخدر با کشف ۲۸۰ کیلو شیشه در محور ارومیه

ارومیه-فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از انهدام باند بزرگ قاچاق مواد مخدر و کشف ۲۸۰ کیلوگرم شیشه در محور ارومیه - مهاباد با تلاش مأموران گمنام پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار رحیم جهانبخش صبح چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران: پیرو خبر واصله در خصوص حمل و جابه جایی مقادیر قابل توجهی مواد مخدر (شیشه) توسط باند حرفه‌ای، موضوع در دستور کار اطلاعاتی و عملیاتی مأموران گمنام پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی افزود: ضمن هماهنگی‌های قضائی مأموران به محل‌های مورد نظر در محورهای مواصلاتی اعزام و با کنترل نامحسوس تردد خودروهای عبوری سرانجام تریلی مورد نظر را در محور ارومیه_ مهاباد شناسایی و متوقف کردند

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی در ادامه گفت: طی بازرسی صورت گرفته از تریلی توقیف شده، مقدار ۲۸۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه که از مرزهای شرقی وارد شده بود کشف و در این خصوص ۴ نفر دستگیر و ۲ دستگاه خودرو تریلی و پژو پارس توقیف و برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

سردار جهانبخش با تاکید بر تداوم طرح‌های مقابله‌ای پلیس با قاچاقچیان مواد فروشان و معتادان متجاهر؛ از همراهی مردم فهیم استان که طی تماس با سامانه ۱۱۰ و ۱۹۷ در خصوص شناسایی مخلان نظم و امنیت پلیس را یاری می‌دهند، تشکر کرد.

کد خبر 6127566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha