۱۶ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۱۳

فرمانده انتظامی دشتستان:

مخلان نظم و امنیت در دشتستان دستگیر شدند

مخلان نظم و امنیت در دشتستان دستگیر شدند

بوشهر- فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از دستگیری چهار مخل نظم و امنیت عمومی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ کارآگاه محمدرضا محمودیان ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: چند روز گذشته پایگاه مقاومت بسیج امیرالمومنین شهر دالکی به مناسبت اعیاد ملی و مذهبی اقدام به برگزاری جشنی در پارک بهاران شهر دالکی کرده بود که در حین اجرای این مراسم چند نفر جوان با ایجاد مزاحمت، باعث اخلال در نظم مراسم جشن شدند.

وی اضافه کرد: با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع مراتب پیگیری و شناسایی متهمین در دستور کار مأمورین انتظامی و اطلاعاتی این فرماندهی قرار گرفت.

محمودیان بیان داشت: مأموران پلیس امنیت عمومی دشتستان سرانجام با استفاده از ظرفیت‌های عظیم اجتماعی و به‌کار گیری و بهره برداری از امکانات پلیس هوشمند اقدامات خود را برای دستگیری این هنجارشکنان آغاز کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان افزود: خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته هر چهار متهم شناسایی و با هماهنگی قضائی در مخفیگاهشان طی عملیات‌های پلیسی جداگانه دستگیر شدند.

وی با اشاره به معرفی متهمان به دادسرا، اظهار داشت: افرادی که قصد برهم زدن آرامش عمومی مردم را دارند در رصد اطلاعاتی پلیس بوده و در صورت ارتکاب هرگونه اوباشگری و قانون شکنی پلیس مقتدرانه و قانونی وارد عمل خواهد شد.

کد خبر 6127956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۷
      12 12
      اینها باید با بیشترین مجازات شکنجه شوند تا دیگران بدانند درود بر پلیس هوشیار و زحمت کش خدا نگهدارتان
      • Rahim IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۷
        0 0
        مگه ما جلادیم که باید جوونی که بخاطر ندونستنش و هیجانه مقبولی که داره مرتکب اشتباهی شده ،حالا این اشتباه منجر به ضرر به کسی شده یا نه که مجرم بودن یا نبودن این اشخاص مشخص میشه،اینا همه اهل دالکی هستن و توی دالکی همه همدیگه رو میشناسن و طبعا این چهار نفر نباید با کسی درگیر شده باشن و فقط نظم رو برهم
      • Rahim ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۷
        0 0
        پلیس زحمت کش و هوشیار هست ولی در این مورد هوشیاریش اصلا صدق نمیکنه و بسیار بسیار منفعل بوده،چرا؟!! چونکه اگه پلیس هوشیارانه حضور پیدا میکرد در محل اجتماع مردمی ، که باید میکرد،،،دیگه کسی به خودش جرات نمیکرد از این غلطا بکنه و این چهارتا جوون هم دست به این کار زشت و کورکورانه نمیزدن
      • Dd ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۸
        0 1
        شکنجه ،مگر در عصر حجر زندگی می کنیم ، این کشور قانون دارد و برابر قانون باید با آنها برخورد شود ضمنا دین اسلام دین رافت و بخشش می‌باشد.
      • محمد IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
        0 0
        شما از کجا آمده اید برادر من اینها جوان و خام هستند تحت تاثیر جو قرار می‌گیرند یک جوان و کارهاش رو با یک انسان بالغ نمیشه مقایسه کرد امثال شما با این ادبیات و حرفهای بی ربط ذهن مردم را نسبت به پلیس هم خراب میکنید مردم وقتی پلیس و مامور را می‌بینند باید احساس آرامش و آسایش کنند ا
    • مهرداد IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۷
      1 0
      تو شهرستان دشتستان از این قبل موارد زیاد هست، پلیس باید جهت حفظ امنیت و آسایش عمومی مردم محکم تر و مطابق قانون برخورد کند، شب از ساعت ۹ به بعد تو جاده سلامت برازجان از این قبیل موارد زیاد هست.
    • ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۸
      6 2
      جاده سلامت برازجان شب که میشه آرامش نداریم .شده جاده مسابقه ماشینها..