۱۶ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۴۴

رئیس ستاد انتخابات استان سمنان:

استان سمنان آماده انتخابات ریاست جمهوری می‌شود

استان سمنان آماده انتخابات ریاست جمهوری می‌شود

سمنان- رئیس ستاد انتخابات استان سمنان از آماده شدن این استان برای برگزاری رویداد مهم انتخابات ریاست جمهوری خبر داد و گفت: فرایندهای انتخاباتی یکی پس از دیگری در دست اجرا قرار دارد.

فرج الله شوشتری در حاشیه نشست ستاد انتخابات استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، از آماده شدن این استان برای برگزاری رویداد مهم انتخابات ریاست جمهوری خبر داد و بیان کرد: طبق زمان بندی اعلام شده از سوی وزارت کشور و ستاد انتخابات، فرایندهای انتخاباتی در استان سمنان به خوبی در دست اجرا است.

وی با بیان اینکه گزارش کاملی از روند اقدامات اجرایی ستاد انتخابات در شهرستان‌های استان هم دریافت شده و شرایط خوبی در سراسر استان فراهم است، افزود: تمام شهرستان‌ها در وضعیت خوبی به سر می‌برند و آمادگی کامل برای اجرای مراحل مختلف فرایندهای انتخاباتی وجود دارد.

رئیس ستاد انتخابات استان سمنان از مصوب شدن تبیین اقدامات دولت سیزدهم و همچنین اقدامات تبیینی در راستای جلب مشارکت مردم برای حضور پای صندوق‌های رأی در ستاد انتخابات استان خبر داد و گفت: به فرمانداران نیز اعلام شده تا تبیین اقدامات صورت گرفته در هر شهرستان را در دستور کار قرار دهند.

شوشتری با بیان اینکه مردم استان سمنان در هشتم مرداد ماه انتخابات پرشوری را به نمایش خواهند گذاشت، بیان کرد: ستاد انتخابات آمادگی دارد تا شرایط را برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات فراهم سازد.

کد خبر 6128024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha