۱۶ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۰۸

مدیرکل منابع طبیعی استان ایلام:

همه امکانات برای مهار آتش سوزی کبیرکوه آبدانان به کار گرفته شد

همه امکانات برای مهار آتش سوزی کبیرکوه آبدانان به کار گرفته شد

ایلام-مدیرکل منابع طبیعی ایلام گفت: همه امکانات برای مهار آتش سوزی کبیرکوه آبدانان به کار گرفته شده است.

یاسم خانمحمدیان در گفت و گو با خبرنگار مهر بیان داشت: متاسفانه آتش سوزی افتاده احتمالاً عمدی و به خاطر اختلاف عرفی بین مردم بومی در منطقه است چرا که در سنوات گذشته آتش سوزی در این منطقه نیز مسبوق به سابقه است.

وی ادامه داد: عصر روز گذشته آتش سوزی در آب انار با حضور به موقع نیروهای منابع طبیعی و اقشار مختلف مردم، بسیج و سپاه مهار شد ولی متاسفانه امروز منطقه کبیرکوه مجدد دچار حریق شد و به خاطر صعب العبور منطقه کار اطفا حریق را مشکل کرده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان با اشاره به اینکه فرماندار شهرستان‌های آبدانان ودره شهر در منطقه حضور دارند، گفت: برای برسی و کنترل موضوع همراه مدیرکل بحران استانداری و معاونین خود به منطقه عازم هستم، همچنین همه امکانات و نیروی لازم از مرکز استان برای کنترل حریق به منطقه اعزام شده است.

خانمحمدیان ادامه داد: از همه اقشار مختلف مردم، سپاه، بسیج، نیروهای مردمی، همیاران طبیعت، فرماندار، بخشدار که پای کار هستند تشکر می‌کنم.

مدیرکل منابع طبیعی اظهار داشت: متاسفانه برخی افراد بدون داشتن اطلاعات کافی در خصوص کنترل حریق و علت حریق مجدد به دنبال تشویش اذهان عمومی هستند و قطعاً کارکنان منابع طبیعی استان و شهرستان بدون توجه تنها به وظیفه ذاتی خود که حفاظت و حراست از عرصه‌های ملی باشد انجام وظیفه می‌کنند.

کد خبر 6128033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha