۱۶ خرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۰۳

مدیر کل بهزیستی استان مرکزی:

۱۵۹ نفر از افراد دارای معلولیت جذب ارگانهای اجرایی مرکزی می‌شوند

۱۵۹ نفر از افراد دارای معلولیت جذب ارگانهای اجرایی مرکزی می‌شوند

اراک- مدیر کل بهزیستی استان مرکزی گفت: ۱۵۹ نفر از افراد دارای معلولیت پس از برگزاری آزمون استخدامی،جذب دستگاه‌های اجرایی این استان می شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود حسین آبادی اظهار کرد: برگزاری آزمون استخدامی ویژه معلولان برای نخستین‌بار در کشور در پی دستور رئیس جمهور شهید در راستای جذب و بکارگیری افراد دارای معلولیت در دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود.

وی افزود: همه شرکت کنندگان در این آزمون تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور هستند.

مدیرکل بهزیستی استان ضمن اشاره به برگزاری اولین آزمون استخدامی اختصاصی معلولان در استان گفت: این آزمون برای نخستین‌بار به منظور جذب و بکارگیری ۱۵۹ نفر از افراد دارای معلولیت در سطح استان و در ۳۱ دستگاه اجرایی برگزار می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان ادامه داد: این اتفاق بسیار نو و جدید که در سطح کشور در حال انجام می‌باشد فرصت بسیار خوبی خواهد بود تا افراد دارای معلولیت با تقویت و بروز کردن استعدادها و توانمندی‌های خود بتوانند با اشتغال در دستگاه‌های اجرایی قابلیت‌های خود را با منصه ظهور برسانند.

حسین آبادی اضافه کرد: افرادی که دارای کارت معلولیت از سازمان بهزیستی هستند، برای تصدی ۹۰ شغل در ۳۱ دستگاه اجرایی، در این آزمون شرکت نموده و به رقابت می‌پردازند.

وی تاکید کرد: پیگیری امور افراد دارای معلولیت در سطح کلان در دولت سیزدهم و به صورت ویژه توسط سازمان بهزیستی در چند سال اخیر صورت گرفته است و در موضوعات متعددی مربوط به حقوق افراد دارای معلولیت و اجرای قانون حمایت از این افراد اقدامات ویژه‌ای رخ داده است که پیگیری برگزاری آزمون اختصاصی ویژه این جامعه یکی از موارد مطروحه است


وی تاکید کرد: همین رویکرد دولت سیزدهم و اهتمام ویژه سازمان بهزیستی در مطالبه‌گری از دستگاه‌های ذیربط منجر به شکل‌گیری این اتفاق برای نخستین بار شد و اکنون شاهد تحقق و برگزاری این رویداد مهم هستیم.

کد خبر 6128161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha