۱۶ خرداد ۱۴۰۳، ۲۰:۳۸

در سفر مخبر صورت می‌گیرد؛

بهره برداری از ۳ طرح شاخص اقتصادی در سیستان و بلوچستان

بهره برداری از ۳ طرح شاخص اقتصادی در سیستان و بلوچستان

زاهدان- مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری واشتغال استانداری سیستان وبلوچستان از بهره برداری سه طرح شاخص اقتصادی با سرمایه گذاری هشت هزار میلیاردتومان در سفر سرپرست ریاست جمهوری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، بتول دانش شهرکی افزود: با توجه ویژه دولت سیزدهم و شخص رئیس جمهور شهید به موضوع سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف و بویژه توریسم درمانی و صنایع معدنی با هدف جلوگیری از خام فروشی سه طرح بزرگ و شاخص درمانی و صنایع معدنی با سرمایه گذاری هشت هزار میلیارد تومانی در سفر سرپرست ریاست جمهوری به استان به بهره برداری خواهد رسید.

وی یکی از این طرح‌ها را بیمارستان فوق تخصصی پارس طب عنوان کرد و گفت: این طرح، با هدف دسترسی آسان مردم استان و استان‌های همجوار به خدمات فوق تخصصی پزشکی و جذب توریسم در این حوزه با سرمایه گذاری چهار هزار میلیارد تومان در شهرستان زاهدان به بهره برداری خواهد رسید.

دانش شهرکی به جلوگیری از خام فروشی مواد معدنی از استان اشاره و افزود: دو طرح معدن و صنایع معدنی در حوزه‌ی طلا و مس نیز با مجموع سرمایه گذاری چهار هزار میلیارد تومان در این سفر به بهره برداری می‌رسد.

وی میزان سرمایه گذاری در کارخانه استحصال طلا حوزه‌ی شهرستان تفتان را دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان و تولید کاتد مس در منطقه اومار شهرستان نیمروز را هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد.

دانش شهرکی در پایان گفت: ۲۱ طرح شاخص سرمایه گذاری در حوزه‌های مختلف اقتصادی از جمله، صنعت، معدن، کشاورزی و شیلات و دام و طیور، گردشگری و توریسم سلامت با سرمایه گذاری ۳۸ هزار و ۷۹۷ میلیارد تومان در استان و با توجه ویژه دولت سیزدهم در حال اجرا است.

کد خبر 6128292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha