حیرت رسانه‌های رژیم صهیونیستی از عملیات «حرفیش»

حیرت رسانه‌های رژیم صهیونیستی از عملیات «حرفیش»

رسانه‌های رژیم صهیونیستی در واکنش به عملیات حزب‌الله لبنان در «حرفیش» خواهان پاسخ مقامات صهیونیست به چرایی به صدادرنیامدن آژیرهای هشدار و عدم شناسایی پهپادهای حزب‌الله شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، عملیات حزب‌الله لبنان در منطقه «حرفیش» در شمال سرزمین‌های اشغالی رسانه‌های رژیم صهیونیستی را در بهت و حیرت فرو برده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند: محل هدف قرارداده‌شده در «حرفیش» یک پایگاه نظامی برای تجمع و بسیج نیروهای نظامی بوده است. حمله به حورفیش با موشک و پهپاد انجام شده است.

این رسانه‌ها تاکید کردند: حرفیش تخلیه نشده است و طبیعتاً حزب‌الله از این موضوع آگاه است. حزب‌الله حمله‌های پهپادی خود را به پشت «خط تماس» گسترش داده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اذعان کردند: حمله حرفیش دشوارترین حمله در شمال از آغاز جنگ به شمار می‌آید. افزایش تنشی خطرناک در شمال رخ داده، یک پایگاه نظامی هدف قرار گرفته و شمار زیادی تلفات داشته‌ایم.

این رسانه‌های بیان کردند: پرسش‌های دشواری در خصوص عدم شناسایی پهپادها پیش از انفجار آن‌ها و به صدادرنیامدن آژیر هشدار مطرح است.

بر اساس اذعان رسانه‌های رژیم صهیونیستی حمله حزب‌الله لبنان به حرفیش حمله‌ای برنامه‌ریزی‌شده و کامل بوده، نه یک رخداد تصادفی.

علاوه بر این رسانه‌های رژیم صهیونیستی در توضیح چگونگی اجرای این عملیات تصریح کردند که در آغاز یک موشک به این موضع برخورد کرده است و ۶ دقیقه پس از آن همراه با رسیدن نیروهای امدادی ۲ پهپاد منفجر شده‌اند.

گفتنی است کمی پیش‌تر رسانه صهیونیستی «حدشوت حموت» اعلام کرد که در نتیجه عملیات موشکی و پهپادی حزب‌الله لبنان علیه یک پایگاه نظامی صهیونیستی در منطقه اشغالی «حرفیش» در شمال سرزمین‌های اشغالی، ۲ نظامی صهیونیست به هلاکت رسیده‌اند.

این رسانه تصریح کرد که در نتیجه این عملیات، ۲۰ صهیونیست دیگر نیز زخمی شده‌اند که حال ۸ تن از آنان وخیم گزارش شده است.

کد خبر 6128314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ناصرامرایی ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۶
      0 0
      حالا کجایی که سلاحهای مخفی و تماما سری حزب لله را ببینید حزب لله مثل اسراییل نیست که از همان اول جنگ تمام قدرتش را نشان داد اما حزب لله مرحله به مرحله پیش می رود گمان نکنم حزب لله هنوز بیست درصد از قدرتش را در میدان نبرد آورد باشد
    • ناشناس ۰۴:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۷
      0 0
      اسرائیل فکرشو هم نمی‌کرد که موشک‌های ضد زره یاسین ۱۰۵ در خود فلسطین ساخته شود. درود بر محور مقاومت.