۱۷ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۲۹

فرمانده انتظامی استان کرمان خبرداد؛

انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان

انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان

کرمان- فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: یک باند سازمان یافته قاچاق سوخت با کشف ۳۶۵ هزار و ۵۹۵ لیتر در عملیات مأموران پلیس امنیت اقتصادی در کرمان منهدم شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار ناصر فرشید بیان کرد: با توجه به شعار سال و مقابله همه جانبه با پدیده شوم و زیانبار قاچاق، مأموران پلیس امنیت اقتصادی پس از چندین ماه کار پلیسی موفق به شناسایی یک باند سازمان یافته قاچاق سوخت با استفاده از صدور بارنامه‌های صوری و شارژ کارت سوخت خودروها شدند.

وی با بیان اینکه متهم اول دستگیر و در بازرسی بدنی از وی تعداد ۱۸ فقره کارت سوخت کشف شد، افزود: با بازجویی‌های فنی و سایر اقدامات پلیسی سر شبکه باند و همدست وی شناسایی و دستگیر شدند که پس از مواجهه با مدارک و مستندات مستدل اعتراف کرده و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

سردار فرشید ادامه داد: هموطنان هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص جرایم و مفاسد اقتصادی را با تلفن ۰۹۶۳۰۰ سامانه خبری پلیس امنیت اقتصادی در میان بگذارند.

کد خبر 6128648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی IR ۰۶:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۸
      2 1
      جاده های استان کرمان به دلیل تردد قاچاقچیان سوخت و افغانهای غیر مجاز شدیدا ناامن هست و طی چند سال گذشته سرقت خودرو و سرقت به عنف هم شدیدا افزایش داشته که منجر به نارضایتی شدید مردم شده، لازم هست مسئولین کشوری و استانی کمی به فکر رفع این مشکلات باشن
    • مهر آب *. IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۸
      1 0
      خدا قوت سردار فرشید...خدا اموات و رفته گان نیروی انتظامی کل کشورم و جنابعالی وشهدا عزیز نیروی انتظامی بیامرزد...انشاالله